Het is nu za jun 28, 2025 21:51

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za sep 04, 2010 17:48 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 16, 2008 1:31
Berichten: 753
Woonplaats: Tielt-Winge Vlaams Brabant Belgie
Hoe worden zulke zaken hier opgelost???

JULY 2010 -- Chrysler is recalling certain model year 2010 left hand drive Jeep Liberty, Dodge Nitro and Ram 1500 truck; right and left hand drive Jeep Wrangler vehicles. These vehicles may have been built with an improperly formed master cylinder to hydraulic control unit (HCU) brake tube assembly end flare. This could lead to loss of brake fluid and reduced braking performance increasing the risk of a crash. Dealers will replace the brake tubes free of charge. The safety recall is expected to begin during August 2010.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za sep 04, 2010 18:23 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 04, 2010 20:53
Berichten: 3666
Woonplaats: Flanders, Belgium
Had dat bij een recall van mijn model ook is nagevraagd bij de invoerder en die zei dat hij van niets wist :roll: :roll: En moest het zo zijn, het op zijn kosten zou gebeuren in een Chrysler garage...eerst zien en dan geloven zeker :|

_________________
Grtz Jo

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo sep 05, 2010 5:25 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo feb 07, 2010 13:50
Berichten: 24
Heb t zelf ongeveer 2 weken geleden meegemaaakt met een dodge durango van 2006 van n kennis. Ging naar de dealer met VIN nr om een onderdeel te bestellen. Kreeg te horen dat er op die wagen een terugroep aktie zat. Ben later met de wagen zelf naar de dealer gereden, die is aan de computer gehangen. Nu hebben ze een nieuw cockpitcluster besteld (km tellers etc) er was blijkbaar iets met een electrische kabel die daar aan vastzit. Zodra die cluster binnen is wordt ik gebeld om wagen te brengen en wordt ie gerepareerd onder volledige dodge garantie.

_________________
Arjen....


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo sep 05, 2010 12:11 
Offline
Super Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 25, 2008 16:29
Berichten: 8429
Woonplaats: Mod. Sittard NL
Ik heb net die van mij ingevoerd,
CSN K10 PERFORATED SEAT COVERS
als de vertaler goed heb gelezen zou ik nieuwe zittingen moeten krijgen , morgen even bellen.
____________________________________________________________________________________
CUSTOMER SATISFACTION NOTIFICATION K10
PERFORATED SEAT COVER
Dear: (Name)
At Chrysler Group LLC, you can be assured that we are changing the way we look at quality. To prove
our commitment to quality, the company is investing in and prioritizing improvements for every vehicle
that we build. As part of that commitment, we are also targeting existing vehicles on the road today and
contacting our customers to provide these quality improvements, at no charge, that will help to improve
your ownership satisfaction.
We are recommending the following improvements be performed on some 2009 model year Ram
trucks equipped with perforated leather trimmed bucket seats.
Recommended
Service:
The front driver and passenger seat cushion covers on your vehicle
(VIN: xxxxxxxxxxxxxxxxx) may tear during normal usage.
What your dealer
will do:
Chrysler will service your vehicle free of charge (parts and labor). To do this,
your dealer will replace both the driver and passenger seat cushions. The work will
take about 2 hours to complete. We recommend that you make an appointment with
your dealer to minimize your inconvenience.
What you should
do:
Simply contact your Chrysler, Jeep, or Dodge dealer, at your convenience, to
schedule a service appointment. Your dealer will collect the necessary information
to ensure that the appropriate parts are available so your service can be completed in
a timely manner. Although not required, we recommend bringing this letter with
you to your dealer, when you bring your vehicle in for this service.
If you need help: Please contact the Chrysler Customer Assistance Center at 1-800-853-1403.
If you have already experienced this condition and have paid to have it repaired, please send your original
receipts and/or other adequate proof of payment to the following address for reimbursement: Chrysler
Customer Assistance, P.O. Box 21-8007, Auburn Hills, MI 48321-8007, Attention: Reimbursement.
Once we receive and verify the required documents, reimbursement will be sent to you within 3 weeks.
Please help us update our records by filling out the attached prepaid postcard, if any of the conditions
listed on the card apply to your vehicle. You may also update this information on the web at
CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC
We apologize for any inconvenience this service may cause to your schedule. Moving forward we are
committed to providing our customers with world class quality products, ensuring that you have a
positive dealership experience and following up on any issues and concerns that you may have in a
timely manner through our Customer Assistance Center.
Sincerely,
Customer Service / Field Operations
Chrysler Group, LLC
Notification Code K10
Typ tekst of een websiteadres of vertaal een document.
Annuleren
LuisterenVertaling van het Engels in het Nederlands
____________________________________________________________________________________
KLANTTEVREDENHEID KENNISGEVING K10
PERFORATED Seat Cover
Lieve: (Naam)
Bij Chrysler Group LLC, kunt u ervan verzekerd zijn dat we de manier waarop we kijken naar de kwaliteit veranderen. Om te bewijzen
onze toewijding aan kwaliteit, is het bedrijf dat investeert in en prioriteren van verbeteringen voor elk voertuig
die we bouwen. Als onderdeel van die toezegging zijn wij ook gericht op bestaande voertuigen op de weg vandaag en
contact met onze klanten om deze kwaliteitsverbeteringen te bieden, zonder kosten, zal dat helpen te verbeteren
uw eigendom tevredenheid.
Wij adviseren de volgende verbeteringen worden uitgevoerd op een aantal model-2009 Ram
vrachtwagens uitgerust met geperforeerde lederen kuipstoelen bijgesneden.
Aanbevolen
Service:
De voorste bestuurder en passagier zitkussen betrekking heeft op uw voertuig
(VIN: XXXXXXXXXXXXXXXXX) kan scheuren bij normaal gebruik.
Wat is uw dealer
zal doen:
Chrysler zal dienst van uw auto gratis (onderdelen en arbeidsloon). Om dit te doen,
uw dealer vervangt zowel de bestuurder en passagier zitkussens. Het werk zal
duurt ongeveer 2 uur in beslag. Wij raden u aan een afspraak te maken met
uw leverancier om het ongemak zoveel mogelijk te beperken.
Wat u moet
doen:
Gewoon contact op met uw Chrysler, Jeep, Dodge dealer of, wanneer het u uitkomt, op
schema een service afspraak. Uw dealer zal de nodige informatie te verzamelen
om ervoor te zorgen dat de juiste onderdelen beschikbaar zijn, zodat uw dienst kan worden voltooid in
een tijdige wijze. Hoewel niet verplicht, raden we aan om deze brief met
u naar uw dealer als u uw voertuig in te brengen voor deze dienst.
Als u hulp nodig heeft: Neem contact op met de Chrysler Customer Assistance Center op 1-800-853-1403.
Als u al ervaren deze aandoening en hebben betaald te hebben laten repareren, stuur dan uw oorspronkelijke
ontvangsten en / of een andere passende bewijs van betaling naar het volgende adres voor terugbetaling: Chrysler
Customer Assistance, postkantoor Box 21-8007, Auburn Hills, MI 48.321 tot 8,007, Let op: de terugbetaling.
Zodra we ontvangen en de vereiste documenten te controleren, zal de vergoeding naar u worden verzonden binnen 3 weken.
U kunt ons helpen onze administratie bij te werken door het invullen van de bijgevoegde prepaid kaart, als een van de voorwaarden
genoteerd op de kaart van toepassing zijn op uw voertuig. U mag deze informatie op het web ook een update op
CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC
Onze excuses voor het ongemak dat deze dienst kan toebrengen aan uw schema. Moving forward we zijn
vastbesloten om onze klanten met hoogwaardige producten van wereldklasse, ervoor te zorgen dat u een
dealerschap positieve ervaring en follow-up van eventuele problemen en zorgen die u kunnen zijn in een
tijdig via ons Customer Assistance Center.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice / Field Operations
Chrysler Group, LLC
Kennisgeving Code K10

_________________
Sjeng...

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo sep 05, 2010 12:31 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo okt 01, 2008 10:09
Berichten: 3096
Is er een site waar je bijvoorbeeld je vinnummer in kunt voeren om te kunnen kijken of er een terug roep opzit.

_________________
Christiaan
Chevy Silverado 5.3 2009
Before caliber srt4, Ram 1500 hemi sport, Ram 1500 daytona


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo sep 05, 2010 12:34 
Offline
Super Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 25, 2008 16:29
Berichten: 8429
Woonplaats: Mod. Sittard NL
battie schreef:
Is er een site waar je bijvoorbeeld je vinnummer in kunt voeren om te kunnen kijken of er een terug roep opzit.



http://www.dodge.com/webselfservice/dod ... %27R%27%29

_________________
Sjeng...

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo sep 05, 2010 14:41 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo okt 01, 2008 10:09
Berichten: 3096
thanks,
met mijn vinnummer is niks aan de hand :)

_________________
Christiaan
Chevy Silverado 5.3 2009
Before caliber srt4, Ram 1500 hemi sport, Ram 1500 daytona


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo sep 05, 2010 21:44 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 04, 2010 20:53
Berichten: 3666
Woonplaats: Flanders, Belgium
Hé Sjeng, krijgen wij nu al nieuwe stoelen of wat?

_________________
Grtz Jo

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo sep 05, 2010 22:41 
FOR FUN schreef:
Hoe worden zulke zaken hier opgelost???

JULY 2010 -- Chrysler is recalling certain model year 2010 left hand drive Jeep Liberty, Dodge Nitro and Ram 1500 truck; right and left hand drive Jeep Wrangler vehicles. These vehicles may have been built with an improperly formed master cylinder to hydraulic control unit (HCU) brake tube assembly end flare. This could lead to loss of brake fluid and reduced braking performance increasing the risk of a crash. Dealers will replace the brake tubes free of charge. The safety recall is expected to begin during August 2010.



Ik denk dat die onderdelen hier gewoon vervangen kunnen worden, want de Dodge Nitro word hier ook verkocht...


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma sep 06, 2010 16:09 
Offline
Super Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 25, 2008 16:29
Berichten: 8429
Woonplaats: Mod. Sittard NL
DodgeRammer09 schreef:
Hé Sjeng, krijgen wij nu al nieuwe stoelen of wat?


Ik heb vandaag de dealer gebelt zou het nakijken, wordt vervolgt.

_________________
Sjeng...

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma sep 06, 2010 17:46 
Offline
Super Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 25, 2008 16:29
Berichten: 8429
Woonplaats: Mod. Sittard NL
Dealer zonet terug gebelt, is inderdaad een recall ze hebben
de onderdelen bestelt.
Bellen mij op als de spullen erzijn, dus krijg nieuwe zittingen.
Wordt ook tijd voor nieuwe bekleding, Dodge is al een jaar oud :lol:

_________________
Sjeng...

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma sep 06, 2010 21:56 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 04, 2010 20:53
Berichten: 3666
Woonplaats: Flanders, Belgium
Dat is raar dat die zetels zo snel om zeep zouden gaan maarja, een fabricagefout mag men nooit uitlsuiten hé...

Ik zal mijn vinnr ook maar is checken, wie weet :?

_________________
Grtz Jo

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma sep 06, 2010 22:39 
Offline
Trucker

Geregistreerd: za apr 10, 2010 23:04
Berichten: 680
ik heb op mn 99er nog een terugroep blijkbaar de motorsluitingen hadden vervangen moeten worden :D zou ik nog geholpen worden :lol:

_________________
ex auto's
chevrolet trailblazer 4.2 ''02 4.2 gas
dodge 3500 dually 8.0 v10 4'' lift vrachtwagen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma sep 06, 2010 22:44 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 04, 2010 20:53
Berichten: 3666
Woonplaats: Flanders, Belgium
h.o dually schreef:
ik heb op mn 99er nog een terugroep blijkbaar de motorsluitingen hadden vervangen moeten worden :D zou ik nog geholpen worden :lol:


je kan altijd is gaan proberen :P

_________________
Grtz Jo

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di sep 28, 2010 19:42 
Offline
Super Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 25, 2008 16:29
Berichten: 8429
Woonplaats: Mod. Sittard NL
Zo net de Dodge weer afgehaald bij de dealer,
nieuwe leren zittingen zijn weer geplaatst.
Is toch handig als je zelf de Vincode bij houdt.

_________________
Sjeng...

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling