Ik heb net die van mij ingevoerd, CSN K10 PERFORATED SEAT COVERS als de vertaler goed heb gelezen zou ik nieuwe zittingen moeten krijgen , morgen even bellen. ____________________________________________________________________________________ CUSTOMER SATISFACTION NOTIFICATION K10 PERFORATED SEAT COVER Dear: (Name) At Chrysler Group LLC, you can be assured that we are changing the way we look at quality. To prove our commitment to quality, the company is investing in and prioritizing improvements for every vehicle that we build. As part of that commitment, we are also targeting existing vehicles on the road today and contacting our customers to provide these quality improvements, at no charge, that will help to improve your ownership satisfaction. We are recommending the following improvements be performed on some 2009 model year Ram trucks equipped with perforated leather trimmed bucket seats. Recommended Service: The front driver and passenger seat cushion covers on your vehicle (VIN: xxxxxxxxxxxxxxxxx) may tear during normal usage. What your dealer will do: Chrysler will service your vehicle free of charge (parts and labor). To do this, your dealer will replace both the driver and passenger seat cushions. The work will take about 2 hours to complete. We recommend that you make an appointment with your dealer to minimize your inconvenience. What you should do: Simply contact your Chrysler, Jeep, or Dodge dealer, at your convenience, to schedule a service appointment. Your dealer will collect the necessary information to ensure that the appropriate parts are available so your service can be completed in a timely manner. Although not required, we recommend bringing this letter with you to your dealer, when you bring your vehicle in for this service. If you need help: Please contact the Chrysler Customer Assistance Center at 1-800-853-1403. If you have already experienced this condition and have paid to have it repaired, please send your original receipts and/or other adequate proof of payment to the following address for reimbursement: Chrysler Customer Assistance, P.O. Box 21-8007, Auburn Hills, MI 48321-8007, Attention: Reimbursement. Once we receive and verify the required documents, reimbursement will be sent to you within 3 weeks. Please help us update our records by filling out the attached prepaid postcard, if any of the conditions listed on the card apply to your vehicle. You may also update this information on the web at CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC We apologize for any inconvenience this service may cause to your schedule. Moving forward we are committed to providing our customers with world class quality products, ensuring that you have a positive dealership experience and following up on any issues and concerns that you may have in a timely manner through our Customer Assistance Center. Sincerely, Customer Service / Field Operations Chrysler Group, LLC Notification Code K10 Typ tekst of een websiteadres of vertaal een document. Annuleren LuisterenVertaling van het Engels in het Nederlands ____________________________________________________________________________________ KLANTTEVREDENHEID KENNISGEVING K10 PERFORATED Seat Cover Lieve: (Naam) Bij Chrysler Group LLC, kunt u ervan verzekerd zijn dat we de manier waarop we kijken naar de kwaliteit veranderen. Om te bewijzen onze toewijding aan kwaliteit, is het bedrijf dat investeert in en prioriteren van verbeteringen voor elk voertuig die we bouwen. Als onderdeel van die toezegging zijn wij ook gericht op bestaande voertuigen op de weg vandaag en contact met onze klanten om deze kwaliteitsverbeteringen te bieden, zonder kosten, zal dat helpen te verbeteren uw eigendom tevredenheid. Wij adviseren de volgende verbeteringen worden uitgevoerd op een aantal model-2009 Ram vrachtwagens uitgerust met geperforeerde lederen kuipstoelen bijgesneden. Aanbevolen Service: De voorste bestuurder en passagier zitkussen betrekking heeft op uw voertuig (VIN: XXXXXXXXXXXXXXXXX) kan scheuren bij normaal gebruik. Wat is uw dealer zal doen: Chrysler zal dienst van uw auto gratis (onderdelen en arbeidsloon). Om dit te doen, uw dealer vervangt zowel de bestuurder en passagier zitkussens. Het werk zal duurt ongeveer 2 uur in beslag. Wij raden u aan een afspraak te maken met uw leverancier om het ongemak zoveel mogelijk te beperken. Wat u moet doen: Gewoon contact op met uw Chrysler, Jeep, Dodge dealer of, wanneer het u uitkomt, op schema een service afspraak. Uw dealer zal de nodige informatie te verzamelen om ervoor te zorgen dat de juiste onderdelen beschikbaar zijn, zodat uw dienst kan worden voltooid in een tijdige wijze. Hoewel niet verplicht, raden we aan om deze brief met u naar uw dealer als u uw voertuig in te brengen voor deze dienst. Als u hulp nodig heeft: Neem contact op met de Chrysler Customer Assistance Center op 1-800-853-1403. Als u al ervaren deze aandoening en hebben betaald te hebben laten repareren, stuur dan uw oorspronkelijke ontvangsten en / of een andere passende bewijs van betaling naar het volgende adres voor terugbetaling: Chrysler Customer Assistance, postkantoor Box 21-8007, Auburn Hills, MI 48.321 tot 8,007, Let op: de terugbetaling. Zodra we ontvangen en de vereiste documenten te controleren, zal de vergoeding naar u worden verzonden binnen 3 weken. U kunt ons helpen onze administratie bij te werken door het invullen van de bijgevoegde prepaid kaart, als een van de voorwaarden genoteerd op de kaart van toepassing zijn op uw voertuig. U mag deze informatie op het web ook een update op CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC Onze excuses voor het ongemak dat deze dienst kan toebrengen aan uw schema. Moving forward we zijn vastbesloten om onze klanten met hoogwaardige producten van wereldklasse, ervoor te zorgen dat u een dealerschap positieve ervaring en follow-up van eventuele problemen en zorgen die u kunnen zijn in een tijdig via ons Customer Assistance Center. Met vriendelijke groet, Klantenservice / Field Operations Chrysler Group, LLC Kennisgeving Code K10
_________________ Sjeng...
Ram 2009 Laramie CrewCab 5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD"""" BriliantBlack Crystal Pearl Coat Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are. ........................_______ .........._______//__|___ {\____ ......../_(O)___//___|___/_(O)_/
|