Caster: met een V8-diesel heb ik al helemaal geen ervaring. Ik zou niet weten hoe dit klinkt, of dit kracht heeft, hoe dit rijd, ... Maar je mag mij altijd eens uitnodigen voor een testrit
Ben eens gaan kijken naar zo'n F250: met deze wagen lukt het dus niet, ik heb zowel laadruimte nodig als een achterbank met 3 gordels die van boven komen zodat ik 3 kinderzitjes kan monteren. Deze ford heeft een gordel onderaan.
Maar misschien dat er nog andere bestaan waar dit wel mee lukt.
Bonza: van die zachte kleppen wist ik nog niets, had de vorige generatie vortec-motoren hier geen last van?
Ik dacht dat dat bij deze generatie minder problemen gaf.
Guido: het probleem met uw lpg-installatie zal waarschijnlijk ook kunnen voorkomen bij bovenbouw. Ik vrees enkel een beetje voor de invloed van zout tijdens de wintermaanden aan mijn lpg in onderbouw als ik deze dagdagelijks ga gebruiken.
U spreekt van 3+1 zitplaatsen, dit is toch 4+1 chauffeur inbegrepen?
Waarom achterklep en afdichting laadbak eraf, reservewiel er uit? Voor het gewicht? Als men de gasinstallatie plaats bij invoering in Belgie en men laat deze zo homologeren, dan is er toch geen probleem met het gewicht?
ivm die tussenklep: als de wagen als lichte vracht is ingeschreven moet het een vaste klep zijn, blijkbaar weten de meeste niet eens dat deze klep open kan en zal men dit ook niet controleren. Kijkt men dit wel na en betreft het een lichte vracht, dan maak je kans dat je deze zal moeten laten vast zetten met revetten.