Goeiemorgen Alfred

en iedereen uiteraard
Een duurdere oplossing had geweest chroomnikkelstalen tapeinden met bronzen moeren, maar dat interresseert de autofabrikant totaal niet. Brons vreet niet en is makkelijk te splijten met een klein boortje en beitel. De rechterkop (ik heb voor het gemak in mijn notities alles BB en STB genoemd, omdat je naar de wagen toe werkt, maar dit terzijde

) braken bouten, terwijl de linker alles mooi los liet. Het is zaaks alles met NeverSeas in elkaar te zetten, dan krijg je het beter los zonder vreten. Ik denk , als ik de inlaatkanalen mooi vloeiend overlaat lopen in de manifold, dus de misfits weg haal , en de aanloop naar de kleppen gladschuur, er al pk winst te meten valt. Als de inlaatlucht stuit op uitstekende pakking of dat de kopkanalen kleiner zijn, je ongunstige wervelingen krijgt. Ik had dikke koolranden op 30%rond de inlaatklepzetel zitten, wat precies verraad dat daar een "rust"is, een plek waar de stroming te hard de bocht om vliegt en er een vacuum, een natuurlijke vernauwing ontstaat. Daar moet de stroming dus verbetert worden. Ik denk inderdaad dat heteen kanon wordt als ik klaar ben.Een duurdere oplossing had geweest chroomnikkelstalen tapeinden met bronzen moeren, maar dat interresseert de autofabrikant totaal niet. Brons vreet niet en is makkelijk te splijten met een klein boortje en beitel. De rechterkop (ik heb voor het gemak in mijn notities alles BB en STB genoemd, omdat je naar de wagen toe werkt, maar dit terzijde

) braken bouten, terwijl de linker alles mooi los liet. Het is zaaks alles met NeverSeas in elkaar te zetten, dan krijg je het beter los zonder vreten.
Ik denk , als ik de inlaatkanalen mooi vloeiend overlaat lopen in de manifold, dus de misfits weg haal , en de aanloop naar de kleppen gladschuur, er al pk winst te meten valt. Als de inlaatlucht stuit op uitstekende pakking of dat de kopkanalen kleiner zijn, je ongunstige wervelingen krijgt. Ik had dikke koolranden op 30%rond de inlaatklepzetel zitten, wat precies verraad dat daar een "rust"is, een plek waar de stroming te hard de bocht om vliegt en er een vacuum, een natuurlijke vernauwing ontstaat. Daar moet de stroming dus verbetert worden. Ik denk inderdaad dat heteen kanon wordt als ik klaar ben. Een duurdere oplossing had geweest chroomnikkelstalen tapeinden met bronzen moeren, maar dat interresseert de autofabrikant totaal niet. Brons vreet niet en is makkelijk te splijten met een klein boortje en beitel. De rechterkop (ik heb voor het gemak in mijn notities alles BB en STB genoemd, omdat je naar de wagen toe werkt, maar dit terzijde

) braken bouten, terwijl de linker alles mooi los liet. Het is zaaks alles met NeverSeas in elkaar te zetten, dan krijg je het beter los zonder vreten.
Ik denk , als ik de inlaatkanalen mooi vloeiend overlaat lopen in de manifold, dus de misfits weg haal , en de aanloop naar de kleppen gladschuur, er al pk winst te meten valt. Als de inlaatlucht stuit op uitstekende pakking of dat de kopkanalen kleiner zijn, je ongunstige wervelingen krijgt. Ik had dikke koolranden op 30%rond de inlaatklepzetel zitten, wat precies verraad dat daar een "rust"is, een plek waar de stroming te hard de bocht om vliegt en er een vacuum, een natuurlijke vernauwing ontstaat. Daar moet de stroming dus verbetert worden. Ik denk inderdaad dat heteen kanon wordt als ik klaar ben.