Het is nu zo jun 29, 2025 17:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Is dit nog garantie ??
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 12:03 
Trucker

Ik zag dit hoe iemand om gaat met een nieuwe truck na een jaar

een andere wagen, of ie alleen kapot gaat van een smerig filter vraag ik me af maar dat er iets raars gebeurt is zie je zo wel

mooie schade aan het blok , wat voor een ontzettende eikel moet je wel niet zijn ???

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 12:40 
Pro Trucker

Zo'n Dodge kan ook niks hebben :D :D :D

# Het nadeel van niks doen is dat je nooit weet wanneer je klaar bent #

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 12:53 
Trucker

Big Alf schreef:
Zo'n Dodge kan ook niks hebben :D :D :D

zonder in een discussie te verzanden welk merk de mechanisch sterkste truck bouwt , denk ik dat iedere truck een grens heeft.
en als je wagen er zo uitziet na een jaar, moest die gene zich schamen.

ik wil dol graag een pick truck, liefst eentje met een dikke diesel V8 erin, en dan doen sommige mensen dit soort dingen
:evil:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 13:10 
Pro Trucker

Ik denk dat je gezien de smilies die ik had toegevoegd, wel zal begrijpen dat mijn antwoord niet erg serieus bedoeld was.

Ik denk dat geen enkele auto zulks misbruik overleeft, zelfs een Leopard tank niet :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 13:31 
Trucker

Big Alf schreef:
Ik denk dat je gezien de smilies die ik had toegevoegd, wel zal begrijpen dat mijn antwoord niet erg serieus bedoeld was.

Ik denk dat geen enkele auto zulks misbruik overleeft, zelfs een Leopard tank niet :lol:

ja hoor, klinkt een beetje raar misschien maar ik kan slecht tegen mensen die zo met hun spullen omgaan,, iedereen moet dat zelf weten maar er zijn genoeg mensen die de meest basale dingen niet kunnen betalen en tot die tijd uit respect voor een ander zou iemand toch wat rustiger aan moeten doen

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 16:56 
Pro Trucker

Ik ben zelf ook altijd zuinig op mijn spullen en ook op de spullen van een ander.

Zo werd ik een aantal jaren terug, toen mijn werkgever nog een strandpaviljoen had, altijd uitgelachen door mijn collega's omdat ik niet met mijn auto het strand op ging.
Het is toch een 4x4 zeiden ze altijd, dus je kan toch gewoon het strand op!
Ik weigerde dit pertinent, er is niets zo erg als zout water en zand van het strand dat overal tussen gaat zitten.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 17:12 
Trucker

Mijn vorige Avalanche (miskoop) zag er aan de buitenkant, binnenkant en onder de kap nog mooi uit, na bijna 300000 km, maar aan de onderkant was het een hel.

Ding had altijd op gravel roads gereden in Canada.
De hele onderkant was besmeurd met een soort dikke klei die er zelfs met de hogedrukspuit niet vanaf ging.

Hard leven gehad, toch 300000 km gehaald.

Oh ja, volgens de verkoper had ie 90000 km gereden, fijn he handelaren.
Ik weet nu wel beter, en ook beter waar ik op moet letten, maar voor mij geen import meer.

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 17:28 
Trucker

Big Alf schreef:
Ik ben zelf ook altijd zuinig op mijn spullen en ook op de spullen van een ander.

Zo werd ik een aantal jaren terug, toen mijn werkgever nog een strandpaviljoen had, altijd uitgelachen door mijn collega's omdat ik niet met mijn auto het strand op ging.
Het is toch een 4x4 zeiden ze altijd, dus je kan toch gewoon het strand op!
Ik weigerde dit pertinent, er is niets zo erg als zout water en zand van het strand dat overal tussen gaat zitten.

zand als het maar niet te hard gaat,, maar zout water is niet geweldig ,, heb complete remklauwen zien aanvreten door gasten die met een all road motor op de waterlijn reden.. nu is een auto meestal wel meer bestendig maar toch,, de zoute lucht is al vreselijk.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 19:00 
Super Trucker

Helaas zijn de kleinste groep mensen liefhebbers, die dan ook meestal hier op forums te vinden zijn.
De over grote groep vervoermiddelen ge/mis-bruikers zijn mensen die:
A, niet weten wat het inhoud om een auto wel of niet te onderhouden.
B, er geen moer om geven of een auto wel of niet wordt onderhouden. en
C, dan ook nog eens zeggen, het is maar een auto, en als hij de geest geeft gaan ze een partij staan vloeken, zeggende dat het aan de auto of de dealer ligt.
Of ze zeggen de garage knapt het wel weer op, of met betalen komt het weer goed, of we kopen wel een andere etc,etc,

Ik heb diverse collega's die er ook zo over denken. En die rijden een wagen van de zaak die ze dan ook volledig mishandelen, met als gevolg dat die dan ook vaak in de garage staan.
Ik heb er ook dagelijks, als magazijnchef/wagenparkbeheerder mee te maken.
Momenteel hebben we 54 zogenaamde leasebakken rondrijden, en iedere dag is er wel iets.
D'r zijn ook chauffeurs die er goed mee omgaan maar het overgrote deel toch niet helaas.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 19:37 
Trucker

Floris schreef:
Helaas zijn de kleinste groep mensen liefhebbers, die dan ook meestal hier op forums te vinden zijn.
De over grote groep vervoermiddelen ge/mis-bruikers zijn mensen die:
A, niet weten wat het inhoud om een auto wel of niet te onderhouden.
B, er geen moer om geven of een auto wel of niet wordt onderhouden. en
C, dan ook nog eens zeggen, het is maar een auto, en als hij de geest geeft gaan ze een partij staan vloeken, zeggende dat het aan de auto of de dealer ligt.
Of ze zeggen de garage knapt het wel weer op, of met betalen komt het weer goed, of we kopen wel een andere etc,etc,

Ik heb diverse collega's die er ook zo over denken. En die rijden een wagen van de zaak die ze dan ook volledig mishandelen, met als gevolg dat die dan ook vaak in de garage staan.
Ik heb er ook dagelijks, als magazijnchef/wagenparkbeheerder mee te maken.
Momenteel hebben we 54 zogenaamde leasebakken rondrijden, en iedere dag is er wel iets.
D'r zijn ook chauffeurs die er goed mee omgaan maar het overgrote deel toch niet helaas.

bedrijfs voertuigen,,, breek me de bek niet open.

moest eens bij de baas komen ,, vertellen waarom ik gemiddeld 3 a 5 km verder kom op een liter brandstof dan m'n collega's
en had het gepresteerd om 150 K met een set banden op de achteras te rijden die hebben we vervangen om dat ze droogte scheurtjes kregen, voor banden waren wel met 80 a 100 km versleten,, terwijl genoeg collega's met 40 a 60 K de banden op hadden.

terwijl ik helemaal niet zo blij was met de auto van de zaak , een Nissan Almera op gas en later op diesel. nog nooit zo'n zoutloze auto gereden.... en de ene 250 K en met de andere 60 K

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 21:17 
Pro Trucker

Tja zo'n miskoop heb ik ook ooit gehad, Continu ELLENDE dankzij dat POETSBEDRIJF, annex internationale Koeiehandelaar (nederland/Canada) Uit DE KLOMP
Ja WIMPI Boonzaaijer ik heb het over jou

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 22:24 
Truck forum Junky

bennyke schreef:
Tja zo'n miskoop heb ik ook ooit gehad, Continu ELLENDE dankzij dat POETSBEDRIJF, annex internationale Koeiehandelaar (nederland/Canada) Uit DE KLOMP

wim lees hier nie mee benny ,of denk jij van wel :?: meschien zen zoon wel van uit het mooie canada :D

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 22:27 
Trucker

dj.verhulst schreef:
bedrijfs voertuigen,,, breek me de bek niet open.

moest eens bij de baas komen ,, vertellen waarom ik gemiddeld 3 a 5 km verder kom op een liter brandstof dan m'n collega's
en had het gepresteerd om 150 K met een set banden op de achteras te rijden die hebben we vervangen om dat ze droogte scheurtjes kregen, voor banden waren wel met 80 a 100 km versleten,, terwijl genoeg collega's met 40 a 60 K de banden op hadden.

terwijl ik helemaal niet zo blij was met de auto van de zaak , een Nissan Almera op gas en later op diesel. nog nooit zo'n zoutloze auto gereden.... en de ene 250 K en met de andere 60 K

Ik rij voor m'n werk dagelijk in een bedrijfswagen van een Frans merk en bij 20.000 km. moesten m'n voorremmen en voorbanden al vervangen worden. Bij de 30.000 km. de achterremmen en hij staat momenteel met 40.000 km. alweer bij de garage voor dit keer een versleten koppeling.
Goedkope Franse rommel ook... :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 22:43 
Pro Trucker

hemiram schreef:
bennyke schreef:

wim lees hier nie mee benny ,of denk jij van wel :?: meschien zen zoon wel van uit het mooie canada :D

ik Hoopte eigenlihjk van wel, en dat ie eens zou reageren , inplaats van alles op slot te doen , en een knecht naar buiten te sturen, om te zegge dat ie zogenaamd er :roll: :roll: nie is

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jan 20, 2011 22:53 
Truck forum Junky

bennyke schreef:
hemiram schreef:
bennyke schreef:

ik Hoopte eigenlihjk van wel, en dat ie eens zou reageren , inplaats van alles op slot te doen , en een knecht naar buiten te sturen, om te zegge dat ie zogenaamd er :roll: :roll: nie is

volgens mij zit die knecht ook al in canada :D nu alleen wim nog benny :!:

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]