Floris schreef:
Helaas zijn de kleinste groep mensen liefhebbers, die dan ook meestal hier op forums te vinden zijn.
De over grote groep vervoermiddelen ge/mis-bruikers zijn mensen die:
A, niet weten wat het inhoud om een auto wel of niet te onderhouden.
B, er geen moer om geven of een auto wel of niet wordt onderhouden. en
C, dan ook nog eens zeggen, het is maar een auto, en als hij de geest geeft gaan ze een partij staan vloeken, zeggende dat het aan de auto of de dealer ligt.
Of ze zeggen de garage knapt het wel weer op, of met betalen komt het weer goed, of we kopen wel een andere etc,etc,
Ik heb diverse collega's die er ook zo over denken. En die rijden een wagen van de zaak die ze dan ook volledig mishandelen, met als gevolg dat die dan ook vaak in de garage staan.
Ik heb er ook dagelijks, als magazijnchef/wagenparkbeheerder mee te maken.
Momenteel hebben we 54 zogenaamde leasebakken rondrijden, en iedere dag is er wel iets.
D'r zijn ook chauffeurs die er goed mee omgaan maar het overgrote deel toch niet helaas.
bedrijfs voertuigen,,, breek me de bek niet open.
moest eens bij de baas komen ,, vertellen waarom ik gemiddeld 3 a 5 km verder kom op een liter brandstof dan m'n collega's
en had het gepresteerd om 150 K met een set banden op de achteras te rijden die hebben we vervangen om dat ze droogte scheurtjes kregen, voor banden waren wel met 80 a 100 km versleten,, terwijl genoeg collega's met 40 a 60 K de banden op hadden.
terwijl ik helemaal niet zo blij was met de auto van de zaak , een Nissan Almera op gas en later op diesel. nog nooit zo'n zoutloze auto gereden.... en de ene 250 K en met de andere 60 K