Het is nu di mei 06, 2025 17:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo feb 19, 2012 16:17 
Truck forum Junky

gisteren ff een ronde gedaan ,langs wat vrienden en bekende :!: iik ben eerst naar martin en lies in gasstelternijverveensemond (of hoe heet het daar ook al weer :D ) in de buurt van stadskanaal geweest :!: die martin heeft het goed voor elkaar (lies ook hoor) met zen nieuwe schuur ,top jonghe :thumbright: jij hebt daar een super mooie werkplek voor aan de indy te werken , en voor de revisie van de automaatbakken :!: petje af voor jou martin je bent niet zo mis kerel , ik wist dat je een handige donder was ,maar dit had ik niet verwacht :wink: ik hoop dit jaar weer eens naar drachten te kunnen komen ,en jou aan het werk te zien op de strip :!: bedankt voor de koffie en we zien elkaar wel weer .

bak op de slachtbank :D

Afbeelding

race truck , ik zal jou wel ff die gegevens van die brug waar ik het over had martin ,door geven :!:

Afbeelding

lies haar truckie :thumbright:

Afbeelding

martins werk truck , hemi nichtrunner :!:

Afbeelding

toen ben ik doorgereden naar elwin ,ff den afsluitdijk over gassen :D daar wat gegeten, en den eerste maar eens open getrokken :D en daar is het niet bij gebleven :drunken: toen naar kokkie en wilma en vandaar uit naar de cartbaan , waar hilco en joost ook nog naar toe zouden komen :!: en daar hebben we met zen alle wat slap zitten ouwe hoeren ,met de nodige biertjes er bij natuurlijk :D toen de cartbaan dicht ging maar met zen alle naar elwin en ja je raad het al bier :D , maar peer kreeg er geen drank meer in , vol is vol :drunken: nou ben ik ook wel ver den oudste van het groepie en das een goed excus wanne :oops: helco en joost zatten nog bij hun vader in de puding buks toen ik al auto reed :D joost en hilco ik weet dat ik nog bij jullie langs wilde komen ,maar ik was al weer vrij vroeg naar brabant :!: en hilco zij nog dat de zondag morgen voor hem niet bestond dus vandaar :!: doen we een volgende keer maar eens . toen heb ik jorus nog ff gesmst want daar laag ook nog een pakketje klaar voor mij ,ik denk daar kom ik toch bijna langs pik ik het meteen ff op . maar joris wat niet thuis en wil het nu komen brengen met die nieuwe hemi top joris :thumbright: ik heb bij elwin men bak volgeladen met nieuwe velgen voor roland en een pakketje voor rene ,dat ging nu in een moeite door , dus roland en rene laat maar weten hoe nu verder :!: owja en wat ik bijna vergeet te vertellen , ik wordt van morgen wakker gesmst door john ( nog bedankt wanne :mrgreen: ), die was in de buurt van elwin en die kwam ook maar meteen ff langs voor een emmer koffie :D elwin kokkie wilma joost en hilco bedankt voor de slape klets het was gezellig , tot de volgende keer maar weer zou ik zeggen :!: en nu in de bank heerlijk :D

john zen truck in hypo :!:

Afbeelding

Afbeelding

velgen voor roland :!:

Afbeelding

Afbeelding

Laatst bijgewerkt door peerkehemi op zo feb 19, 2012 16:39, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo feb 19, 2012 16:39 
Super Trucker

Ja altijd mooi daar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo feb 19, 2012 16:57 
Heavy Trucker

Was een top avondje mannen. Mooi stom ouwehoeren met een potje er bij en een bult gelachen gewoon top :drunken: :thumbright: Geeft niks Peer dat je niet langs kwam, komt nog wel een keer.... En zo te horen raken we ook nog wel eens jou kant op dus komt helemaal goed. Ik heb me iniedergeval aardig vermaakt gister. :)

AfbeeldingAfbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo feb 19, 2012 18:29 
Pro Trucker

:drunken: :headbang:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo feb 19, 2012 18:40 
Super Trucker

Slim bekeken Peer om die k*t carnaval zooi op deze manier te omzeilen. :wink:
Voor mij hoeft dus die verkleed partij ook niet, en die heb je idd niet nodig, Elwin, om zat te worden. :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo feb 19, 2012 19:56 
Trucker

ben je ook door het centrum gereden van hypotyfushoef. 8)
lekker smalle straatjes. :roll: :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo feb 19, 2012 20:04 
Trucker

HemiBee schreef:
:D :D :D :D :D :D :D pfffffffff was zwaar om op te staan vanmorgen :drunken: maar was onwijs lache zo met zn alle en top dat kokkie, Hilco en joost ook nog even mee te zuupe gingen.. Bezoek aan wieringen bezorgd je 9 van de 10 keer een kater Peer :lol: maar erg leuk dat je Wieringen ook nog even als tussenstop gebruikte en een nachtje over bleef. Altijd goed kerel en de deur staat open dat weet je. Dat john dit hele weekend met familie in Julianadorp zat was wel heel toevallig en super tof dat die vanmorgen ook nog even langs kwam.. Geef jullie groot gelijk om carnasucks in het zuiden te ontvluchten.. Verkleed zijn om dronken te worden is hier in Noord Holland niet nodig hoor :D :D :D PR8 weekendje gehad :thumbup: Vanmiddag kwam er nog een Ram uit Groningen hier thuis wat ophalen dus dat was Hemi nummer 4 voor de deur vandaag. V8 rules!!!!!!!!

Zaterdag ochtend nog even bij Fred (79elcamino) in zn werkplaats in Naaldwijk geweest.. Fredje heeft het ook mooi voor elkaar zo..
Bedankt voor de coke (cola :D ) en nogmaals voor de tussenstop in Gravendeel vorige week.

Was zkr gezellig avondje Elwin,Peer,Hilco en kokkie. Enkel jammer dat ik 24 uurs dienst had (dus moest het bij 3 biertjes laten :evil: ) maar goed evengoed de hele avond zitten ouwehoeren over van alles en nog wat, dus wat mij betreft voor herhaling vatbaar :occasion5: :occasion5:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo feb 19, 2012 20:23 
Trucker

Peer, dat doe je goed. Is altijd prima biertjes drinken op WR en de kartbaan. Volgende keer als je komt zal ik m'n kop ook ff om de hoek steken.

1982 Impala daily driver
1984 K10 Pick-up 400 CID

Give me a long enough lever and a place to stand, and I shall move the earth or break this bolt...Whatever, just hold my beer!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo feb 19, 2012 20:31 
Heavy Trucker

was wel ff bliksem bezoek van elwin
maar wel gezellig en als je niks meer voor elkaar kan doen is het einde zoek

hard werken wordt niet betaald lang werken wel

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo feb 19, 2012 21:09 
Trucker

carnaval ontvluchten??? is volgens mij een compleet rondje ik hou van holland geworden :mrgreen: :mrgreen:
tied veur nieje sloffen :mrgreen:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo feb 19, 2012 21:33 
Heavy Trucker

Och ja, een namiddagje carnaval met de jong ( onze meiden zitten bij de dansmariekes :D )is ook eens leuk. Als de jong maar fun hebben en met een paar pinten op had ik ook wel fun :drunken: :drunken: :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo feb 19, 2012 22:38 
Truck forum Junky

torque monster schreef:
ben je ook door het centrum gereden van hypotyfushoef. 8)
lekker smalle straatjes. :roll: :lol:

hey ton ik ben der al een paar keer geweest ,maar het is er inderdaad niet echt ruim :D en jij hebt daar nog meer last van dan ik :!:

RammieGirl schreef:
Had je hier ook nog wel even verwacht, had nog zelfgemaakte cake :cry: maarre hoe ga je de volgende dagen het carnavals gedruis vermijden? en ik maar denken dat elke Brabander gek ik met "er staat een Perdke in de gang".

ik was blij dat ik thuis was moniek :drunken: de volgende keer kom ik ff een bakkie doen :!: ik heb voor maandag een klein klusje en voor dinsdag ook , daar over later meer :wink:

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo feb 19, 2012 22:44 
Heavy Trucker

ja het was zeker gezellig alleen was ik super verot vandaag, dat ik vanmorgen de hond uitliet zag ik john ze truck staan allen had ik niet de vut om ff langs te komen :puke: sorry next time.

leuk numer PEER ha ha ha

WWW.355ELCAMINO.COM

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 20, 2012 9:52 
Heavy Trucker

:lol: :laughing3: :laughing3: :laughing3: :laughing3: :laughing6:

AfbeeldingAfbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 20, 2012 11:14 
Truck forum Junky

:laughing3: :laughing3: :laughing3: zeker een goed nummer kokkie :D :D

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]