gisteren ff een ronde gedaan ,langs wat vrienden en bekende

iik ben eerst naar martin en lies in gasstelternijverveensemond (of hoe heet het daar ook al weer

) in de buurt van stadskanaal geweest

die martin heeft het goed voor elkaar (lies ook hoor) met zen nieuwe schuur ,top jonghe

jij hebt daar een super mooie werkplek voor aan de indy te werken , en voor de revisie van de automaatbakken

petje af voor jou martin je bent niet zo mis kerel , ik wist dat je een handige donder was ,maar dit had ik niet verwacht

ik hoop dit jaar weer eens naar drachten te kunnen komen ,en jou aan het werk te zien op de strip

bedankt voor de koffie en we zien elkaar wel weer .
bak op de slachtbank

race truck , ik zal jou wel ff die gegevens van die brug waar ik het over had martin ,door geven

lies haar truckie

martins werk truck , hemi nichtrunner

toen ben ik doorgereden naar elwin ,ff den afsluitdijk over gassen

daar wat gegeten, en den eerste maar eens open getrokken

en daar is het niet bij gebleven

toen naar kokkie en wilma en vandaar uit naar de cartbaan , waar hilco en joost ook nog naar toe zouden komen

en daar hebben we met zen alle wat slap zitten ouwe hoeren ,met de nodige biertjes er bij natuurlijk

toen de cartbaan dicht ging maar met zen alle naar elwin en ja je raad het al bier

, maar peer kreeg er geen drank meer in , vol is vol

nou ben ik ook wel ver den oudste van het groepie en das een goed excus wanne

helco en joost zatten nog bij hun vader in de puding buks toen ik al auto reed

joost en hilco ik weet dat ik nog bij jullie langs wilde komen ,maar ik was al weer vrij vroeg naar brabant

en hilco zij nog dat de zondag morgen voor hem niet bestond dus vandaar

doen we een volgende keer maar eens . toen heb ik jorus nog ff gesmst want daar laag ook nog een pakketje klaar voor mij ,ik denk daar kom ik toch bijna langs pik ik het meteen ff op . maar joris wat niet thuis en wil het nu komen brengen met die nieuwe hemi top joris

ik heb bij elwin men bak volgeladen met nieuwe velgen voor roland en een pakketje voor rene ,dat ging nu in een moeite door , dus roland en rene laat maar weten hoe nu verder

owja en wat ik bijna vergeet te vertellen , ik wordt van morgen wakker gesmst door john ( nog bedankt wanne

), die was in de buurt van elwin en die kwam ook maar meteen ff langs voor een emmer koffie

elwin kokkie wilma joost en hilco bedankt voor de slape klets het was gezellig , tot de volgende keer maar weer zou ik zeggen

en nu in de bank heerlijk
john zen truck in hypo

velgen voor roland