Yes, vorige week nieuwe velgen op mijn avalanche laten monteren.
Met 305*50*20 Coopers erop.
Nu ziet ie er al een beetje minder braaf uit. Ik ben er zelf erg blij mee.
Ook ben ik blij met de Snugtop die ik van Ger heb gekocht.
Daar moeten nog wat dingetjes aan veranderd worden, het belangrijkste is de kleur.
Hij is namelijk zwart en mijn Avalanche grijs/metallic...
nou ff kijken of ik de foto's er op kan krijgen.

Deze banden (op de laatste foto) hadden we er ook ff onder gehad, 305*55*20. Toen kon ik alleen niet meer draaien haha.
Ik denk dat het zo wel kan.
Alleen heb ik nog andere problemen en heb me al suf gezocht de laatste tijd.
De motor stottert als een wilde en ik heb hem laten uitlezen, en hierbij kwam ook tevoorschijn wat Mike bij het afhalen van de Snugtop al kon uitlezen, de Oxygen sensor als foutcode. In iedergeval was de ergste van de 4 die erop zitten die na de kat. Maar ook het mis-firing van cilinder 2 en 4 kon hij uitlezen. Nu had de firma waar ik hem liet uitlezen er maar 1 oxygensensor op voorraad dus die heb ik vervangen evenals alle bougies en kabels.
Maar na alles te hebben vervangen doet hij nog hetzelfde en houdt hij op gas rijden helemaal in en ploft zelfs als ik diep intrap.
Maar op benzine is het een stuk minder maar wel komt het voor.
Vandaag laten uitlezen, mis-firing alleen nog op cilinder 2. Maar het gekke is tot 2000 toeren en daarboven niks. Rara wat kan het zijn?
Morgen kijken voor een BDO2 uitlees apparaat (wilde ik toch hebben) en dan aan de slag, bobine en injector wisselen van plaats en kijken waar dan de storing zit.
En anders ook nog compressie meten. Mogelijkheden zat. En anders wist de vorige eigenaar meer dan ik nu op dit moment weet