Wat een ruk dag! Ten eerste plakken mijn kl*ten al van 8u deze morgen aan elkaar vast en ten tweede is mijn haat tegen Snor en zijn andere blauwe vriendjes alleen maar erger geworden
Het verhaal:
Ik had dorst dus ik ging bier halen, met de truck. Kom bij de winkel aan en laad 4 bakken bier in en rij weg. Opeens komt er zo'n carnavalswagen met blauwe lampen achter me rijden. Ik neem een paar bochten, geef wat gas en op een lange weg haalt die homo me in... blijft een 2 a 3km voor me rijden en doet dan opeens zijn lampen aan en doet teken dat ik aan de kant moet
Snor en collega komen naar me toe en vragen "papieren en het hele zooitje", je kent dat verhaal wel... Zijn collega gaat mijn kenteken natrekken e.d.
Opeens kijkt Snor in mijn bak en vraagt "gaan we een feestje bouwen meneer?" Ik vraag hem waarom en hij zegt "ja je hebt 4 bakken bier mee, wat zijn de plannen?" Ik al pissig en de warmte was al naar men kop geschoten dus ik antwoordt: "nee ik geef mijn planten er altijd water mee"

Vond meneer Snor niet zo leuk... Ik moest uitstappen en geen gekke bewegingen maken!

Mafketel!
Laat die lul me ook nog blazen om 10u smorgens! Dat was allemaal in orde. DUH!!
Wilt u de truck eens starten en gas geven vraagt ie. Goed, ik starten en rustig gas geven. "Ja zet maar uit, dat ziet er niet zo goed uit he jongentje". Hoezo niet vraag ik? "Je weet toch dat je truck teveel lawaai maakt he" zegt ie, dat wordt een flinke boete en je krijgt een week om die uitlaten van je truck te halen!
Toen ben ik mijn geduld wat verloren en heb hem rechtuit gezegd dat ie beter wat anders kan gaan doen dan mensen lastig te vallen op zo'n warme dag.
"Ja ik moet zeker boeven vangen he" zegt hij. Nee, daar ben je niet snel genoeg voor aan je postuur te zien zeg ik op mijn beurt (hij was nogal aan de zware kant)
Op dat moment neemt hij zijn boeien en moet ik mij omdraaien!!! "Jij mag mee naar het bureau!"
Gelukkig komt zijn collega aanrennen en roept hij dat ze een dringende oproep hebben. Snor wou er niks van weten en zei dat ik mee naar het bureau moest. Zijn collega geeft mijn papieren terug en zegt dat als ze mij nog eens tegen komen met mijn uitlaten ze me aanhouden en meenemen naar het bureau.
"Voor de rest laat ik het erbij, het is voor iedereen warm en we hebben nu wat dringenders te doen maar hou je wat rustiger volgende keer"
Zij knallen weg met alle toeters en bellen en ik rij verder met men hart in men keel van woede! Maar gelukkig geen boete! Het enige spijtige is dat mijn stacks er dus afmoeten want volgende keer heb ik dus echt gezeik.
Nogmaals wat een klote plakkende KUT dag!!!