Het is nu zo aug 24, 2025 18:43

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 199 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr jan 11, 2013 14:47 
Trucker

willem-2 schreef:
Wat probeer je hier nu voor elkaar te krijgen jongen, een hoop bla bla verhalen, probeer je zo'n mislukte yank-tank door onze strot te duwen - in een korte tijd punten scoren - de pientere man uit te hangen, vertel eens, je weet toch dat je hier op je kloten kan krijgen, wat zeur je dan.

ha jongen...

ik probeer niets voorelkaar te krijgen, zie nergens blabla en ik wil jullie al helemaal geen mislukte yank-tank door de strot te duwen, tenslotte blijft de Tundra door mensen zoals jij een heerlijk exclusieve, zij het door degenen die er nog nooit mee hebben gereden, ondergewaarde, truck..!! :D

blijf alsjeblieft met je eigen truck rijden, ik vind hem nog mooi ook...

punten scoren..?? ben ik nu aan het sparen voor een echte amerikaan dan, dan schrijf ik maar snel verder..!! :bounce:

tsjah, wil je me even verontschuldigen dat ik geboren ben met de hersencapaciteit die ik nu eenmaal heb..?? of lijkt het je raadzaam dat ik een gedeelte laat verwijderen, misschien dat ik dan het niveua van "ik kraak alles en iedereen af die het niet met me eens is" bereik, je zegt het maar hoor, ik sta open voor positieve suggesties...

ik had wel het vermoeden dat ik op mijn kloten zou kunnen krijgen, zeur dan ook niet over hetgeen er geschreven wordt maar behoud me wel het recht voor om zaken waar ik het niet mee eens ben te weerleggen, indien mogelijk onderbouwd..!! ( zoals b.v. het J.D. Report... :laughing6: )

zo, dat was het even, jongen..!! ( zou me niet verbazen als deze jongen theoretisch gezien je vader zou kunnen zijn, overigens... )

my tundra can tow the endeavour space shuttle, your argument is invalid...

I'm only resposible for what I say, not for what You understand..!!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jan 11, 2013 15:02 
Trucker

Dick Havenaar schreef:
zou me niet verbazen als deze jongen theoretisch gezien je vader zou kunnen zijn, overigens... )

denk ik niet :laughing6:

willem-2 schreef:
Willem is de naam, 60+ en uit de kop N-H. Ik heb nog geen pick-up truck maar daar wordt naar gezocht.
Het moet een Dodge worden, enwel een 2500 Cummins quad-cap longbed 4x4 op vrachtwagenkenteken
daar ik 'm particulier rij. Ik weet het, het is een keus die je maak, maar ik denk dat dit een niet te dure
manier van Amerikaan rijden is. Beroepsmatig rij ik zo'n beetje 40-jaar diesel en privé zo'n 20-jaar, en
ik wil eigenlijk niks anders meer. Moet toegeven .... dat V-8 gebrul .... daar krijg ik ook een bult van
in m'n broek, maar +/- 1:3 is ook een hoop geld. Daar ik het meer zie als "werkwagen", ook privé
mag het dus een diesel zijn, en waarom op vrachtwagenkenteken; liever 85km p/u voor +/- 70€ p/3m
dan 120km p/u voor +/- 600€ p/3m .
Dit was effe in kort mijn inleiding, er zullen wel meer verhalen volgen van me.

gr.willem

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jan 11, 2013 17:24 
Trucker

Heb ff bijgelezen, toen ik het woord Tundra zag dacht ik ahh laat maar gaan dat hoef ik niet te lezen..

Maargoed het topic ging wel erg snel dus toch maar ff doorgekeken :mrgreen:

Tja Het blijven gasten die zich niet in een echte amerikaan durven te vertonen omwille van de aso baken :laughing6:

Maargoed vindt het wel top dat je vriendelijk en vrolijk blijft posten hoor Dick, sommigen hier haden al lang een grote bek opgezet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

En dan gaan we nu stemmen of je mag blijven :laughing6: :laughing6:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jan 11, 2013 18:24 
Trucker

ja ik weet het ben een hele tijd hiero niet geweest ivm met andere interesses.
maar ik lees nu weer mee, en ik wil weer gaan reageren.

ik snap aan de ene kant dick wel.
maar het is gewoon geen usa truck. wat peer en anderen al zeiden.
maar ik vind wel dat hij hier gewoon mee kan lezen en reageren.
want ik mag dat ook.
maar dat is MIJN mening.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jan 11, 2013 18:34 
Trucker

Wat een gebleit zeg. Allemaal bang dat de Toyo te goed is voor dit forum of zo ?
'k heb al eens in een Tundra crewmax gezeten (waarschijnlijk de meeste luxe trim) Awel daar is een dodge maar een pover afkooksel tegen.
Trouwens als je alle onderdelen die niet us zijn uit een dodge haalt rijdt ie voor geen meter meer. Van chevy/gmc en ford weet ik het niet.

Dus welkom met die Toyo

Marco

'06 SRT 10 QC mineral grey
Objects in the mirror may vanish faster then they appear

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jan 11, 2013 18:44 
Trucker

hallo dick.
gezien de tijden dat jij je post plaatst heb je er vannacht slecht van kunnen slapen.
by the way, ik weet niet veel van yototas af maar op het embleem staat I force.
Bedoelen ze hier injectie mee of immitatie. :blackeye: :laughing6:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jan 11, 2013 19:17 
Pro Trucker

hahah daaaar gaan we weer.................heeft rene nog niet gereageerd :shock: :D :D

Je hebt je eigen forum Dick? :shock: :!: :!:
Ahh die hebben we al eens eerder 1 gehad hier,die was zo weg :D niet via de zijdeur maar door de achterdeur :D :D

Maar je hebt wel humor :D welkom maar niet tegen je forummers zeggen dat t hier gezellig is,1 nasitruck kunnen we(denk ik ) wel hebben

Have fun :!:

Driving a Dodge Ram 1500 Sport 2019 blue streak pearl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jan 11, 2013 20:14 
Super Trucker

bhpaddict schreef:
'k heb al eens in een Tundra crewmax gezeten (waarschijnlijk de meeste luxe trim) Awel daar is een dodge maar een pover afkooksel tegen.

Je moet eens met het nieuwe model Ram rijden, dan kom je daar wel op terug :cry:

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/

Laatst bijgewerkt door T-Bob op vr jan 11, 2013 20:34, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jan 11, 2013 20:25 
Heavy Trucker

Ach mannen, het maakt mij geen kloot uit hoe die wagen heet; jan -piet of klaas en of ie nou super is of super slecht, maar er zit gewoon een verkeerd embleem op wat gekoppeld is aan de opgaande zon, ik hou het bij een van oudsher afkomstige A-truck. Kijk nu eens naar Joop - Ron en vele andere onder ons met hun liefde voor dat historische spul en de ook jongere trucks die helemaal binnenste buiten worden gekeerd, 't heeft wat + een stuk geschiedenis en of het nou rammeld - schut en trilt maakt geen fuck uit, 't heeft 'wat' en dat moet je voelen en beleven en is niet uit te leggen en snap je het niet, gewoon bek houwen. BWM en Mercedes rijden ook super maar kruip er voor geen prijs in want 't zegt me helemaal niets. M'n zwager en diens zoon werken bij Mercedes, m'n broer werkt bij een andere Mercedes, m'n zuster en haar man (andere zwager) rijden ieder een Mercedes, ik heb en ken er niks mee. Groot en grof staat er op m'n voorhoofd.
En Dave, ouwe terreurmaniak, het ligt niet aan je bril maar aan het boorgruis in je ogen :lol: :lol: ik lees tussen de zinnen door, en jij misschien wat er staat :roll: .

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jan 11, 2013 20:36 
Heavy Trucker

Dick Havenaar schreef:
[zo, dat was het even, jongen..!! ( zou me niet verbazen als deze jongen theoretisch gezien je vader zou kunnen zijn, overigens... )

Zeg jongen, als ik op m'n 13-de wist waar Abraham de mosterd haalde was jij nu mijn zoon ... knul.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jan 11, 2013 20:50 
Pro Trucker

Vind het een toffe truck,maar geen USA truck,van oorsprong komt ie uit Japan en is gefinancierd door een naaimachine fabriek.
Dus ga lekker op een all you can eat forum zitten,das ook Japans

C6 Transmission
Flowtech headers
Custom build Exhaustsystem
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jan 11, 2013 21:48 
Trucker

Wel lachen dit topic, lijkt wel een boel jaloezie. Waar komen anders die negatieve reactie's vandaan... :disgust:

Citaat:
ik hou het bij een van oudsher afkomstige A-truck. Kijk nu eens naar Joop - Ron en vele andere onder ons met hun liefde voor dat historische spul en de ook jongere trucks die helemaal binnenste buiten worden gekeerd, 't heeft wat + een stuk geschiedenis en of het nou rammeld - schut en trilt maakt geen fuck uit, 't heeft 'wat' en dat moet je voelen en beleven en is niet uit te leggen en snap je het niet, gewoon bek houwen.

Aha, dus als het geschiedenis heeft, hoort het hier pas op het forum thuis? :munky2:

Ik vind zo'n Tundra ook wel wat hebben, dat moet je voelen en beleven en is niet uit te leggen en snap je het niet, nou ja, dan snap je het maar niet, ik ga hier in ieder geval niet roepen dat een ander z'n bek moet houden......... :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jan 11, 2013 22:26 
Trucker

dave schreef:
Tword steeds gekker hier :D :D :D :D Dick dacht bij zichzelf hey ik heb een dikke amerikaanse truck helemaal trots en gelukkig meld hij zich hier onwetend aan, beheerder laat hem toe want die moet op de knop drukken.
Val die dan lastig en niet onwetende Dick die heeft zichzelf niet toegelaten, als beheerder terug had gemaild met sorry man maar je hebt geen usa truck dus je bent hier niet welkom is dat gelijk duidelijk.
Hij bereid zich voor op wat tegenspraak, en dan krijgt hij dit gewoon een emmer stront over zijn kop! tussen de regels door lezen Willem nee kerel ik heb altijd een gelaatsmasker op dit is gewoon iemand wegpesten en ordinair verrot trappen, Dick heeft gewoon een paar klote van 50 kilo want hij is heel wat meer man dan een aantal hier ik had het hem niet nagedaan.

Dus geef die man en zijn thundra gewoon een kans en anders stuur je gewoon een pbbom naar de beheerder gaat die door de stront heen halen en vraag hem dan waarom hij al dat spul hier toelaat maar loop een normaal voorstellend lid niet af te zeiken.

Hey zeikerd je gaat toch ook geen chinees halen bij het frietkot (snackbar)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jan 11, 2013 22:29 
Heavy Trucker

IK VIND dat een tundra gewoon niet op het forum thuis hoort, tuurlijk het kan een goede truck zijn en in de meeste mensen hun ogen ook een mooie truck(niet in mijn ogen :D ).
als ik in een tundra zou rijden zou ik me persoonlijk niet aanmelden op een usatruck forum maar goed ik ben niet jou :D
en of dat ding nou in america gemaakt word of niet het is GEEN americaans merkpunt
maar goed zo denk ik er over.

welkom dick enne hier op wieringen is koffie voor schippers en homos,hier zuupen we bier en roepen we kut hahaha

WWW.355ELCAMINO.COM

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jan 11, 2013 22:31 
Super Trucker

Ik ga vast liggen Dick (qc 1500) :D

Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 199 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]