willem-2 schreef:
Wat probeer je hier nu voor elkaar te krijgen jongen, een hoop bla bla verhalen, probeer je zo'n mislukte yank-tank door onze strot te duwen - in een korte tijd punten scoren - de pientere man uit te hangen, vertel eens, je weet toch dat je hier op je kloten kan krijgen, wat zeur je dan.
ha jongen...
ik probeer niets voorelkaar te krijgen, zie nergens blabla en ik wil jullie al helemaal geen mislukte yank-tank door de strot te duwen, tenslotte blijft de Tundra door mensen zoals jij een heerlijk exclusieve, zij het door degenen die er nog nooit mee hebben gereden, ondergewaarde, truck..!!
blijf alsjeblieft met je eigen truck rijden, ik vind hem nog mooi ook...
punten scoren..?? ben ik nu aan het sparen voor een echte amerikaan dan, dan schrijf ik maar snel verder..!!
tsjah, wil je me even verontschuldigen dat ik geboren ben met de hersencapaciteit die ik nu eenmaal heb..?? of lijkt het je raadzaam dat ik een gedeelte laat verwijderen, misschien dat ik dan het niveua van "ik kraak alles en iedereen af die het niet met me eens is" bereik, je zegt het maar hoor, ik sta open voor positieve suggesties...
ik had wel het vermoeden dat ik op mijn kloten zou kunnen krijgen, zeur dan ook niet over hetgeen er geschreven wordt maar behoud me wel het recht voor om zaken waar ik het niet mee eens ben te weerleggen, indien mogelijk onderbouwd..!! ( zoals b.v. het J.D. Report...

)
zo, dat was het even, jongen..!! ( zou me niet verbazen als deze jongen theoretisch gezien je vader zou kunnen zijn, overigens... )
understand..!!