Het is nu do mei 08, 2025 21:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di feb 12, 2013 21:24 
Super Trucker

dave schreef:
Maak niet uit man we begrijpen je heus wel kerel, hahahah je hoef je echt niet te verontschuldigen hoor.

Maar wat zijn je specialiteiten dan precies? misschien dat iemand hier iets weet maar dan is het wel handig wat je allemaal kan :wink:

Dave ik moet nog 11 jaar voor ik aow krijg, :cry: pensioen moet ik zelf voor zorgen :roll:
ik zoek nog wat voor deze jaren te overbruggen en waar ben ik goed in :munky2:
de boel wat voor de gek houden;
slap auwhoeren;
commanderen als de beste,
maar heel belangrijk wil geen werkdagen van 8uur(een paar uurtjes per dag lijkt mij wel leuk)
dus als je iemand weet en die veel wilt betalen houd ik mij aanbevolen. :laughing6: :laughing6:

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 12, 2013 21:31 
Super Trucker

:laughing6: :laughing6: :laughing6:

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 12, 2013 23:10 
Trucker

heb helaas op school beetje boeltje van gemaakt dankzij verhuizen enzo dus niet echt iets specifiek geleerd
zowel niet kwa diploma als kwa kunnen..

heb eerst paar maanden bij een firma gewerkt die omheiningen en poorten deed maar dat was echt men ding niet, eens een keer een paal laten vallen en zo bijna baas en collega 'vermoord' oeps.. gelukkig enkel pak betonplaten en de paal omzeep toen

nu werk ik ongeveer vier maanden bij een firma die tuinhuizen, poolhouses, carports, terassen, kortom zowat alles in hout buiten doet
en ook paardenstallen trouwens ook zo binneninrichtingen van hele hallen enzo

allessinds dat is waar ik voor aangenomen werd en wat er op de site staat :p

eigenlijk hebben we het grootste deel van de tijd terassen op steunen aan het leggen geweest op platte daken.
echter heeft hij er niet het goeie materiaal voor en niet echt een goeie werkwijze waardoor je dus maar wat moet doen wat je denkt en het voor geen meter vooruit gaat :p

vreemdste vind ik is dat ie op drie plaatsen tegelijk bezig is, nog op drie plaatsen dringend moet beginnen aangezien die mensen al laaaang wachten
en ik nu al drie weken thuis zit omdat het 'slecht weer' is..

in december hebben we wel borduurs aan het zetten geweest in 15cm chappe terwijl het regende en sneeuwde, toen was het weer niet slecht :p

kort samengevat, wat kan ik

ALLES LEREN, en daar ben ik ook bereid toe..
beetje terassen leggen
beetje houtbewerking ondertussen ook..

reden dat ik andere job zoek..
baas wil precies niet vooruit of heeft de middelen niet of zit met andere problemen, geen idee
maar ik wil iets bereiken in het leven en niet gewoon heel men leven 8uurtjes per dag gaan werken voor 1300 euro met een volkswagen polo rijden en in een rijhuisje wonen met een tuin van 2x2

denkt dat daarmee meeste wel gezegd is :D

No guts No glory

Cowboy Up!

06 Dodge Ram 1500 SOLD
03 Ford F350 for sale

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 12, 2013 23:54 
Trucker

nja ik heb er ook al op zitten denken om wat te gaan bijleren, op zich heb ik nooit problemen gehad met leren, enkel met school :p
heb wel gewoon men diploma secundair onderwijs gehaald natuurlijk, voor moest ik ooit toch iets willen leren en gewoon dat is het minste wat je moet halen vind ik

lastige is, altijd zo geweest, dat ik geen flauw idee heb van wat ik in godsnaam wil gaan doen :p
vond deze job wel interessant ivm paardenstallen dan vooral, aangezien ik toch ook al in de paarden zit..
helaas draait het gewoon slecht uit en ipv veel in frankrijk stallen bouwen zit ik vooral veel te kutten of thuis :p

heb eigenlijk altijd wel interesse gehad voor afbraakwerken (stiefvader doet dit) maar is niet makkelijk om nog werk in te vinden zonder CE en 5 jaar kraan ervaring..

punt is ook dat (ondanks de vele nadelen tegenwoordig) ik toch op een dag voor mezelf wil werken, is ondanks alles toch de manier om iets meer te kunnen dan 'gewoon'
maar moet je natuurlijk de juiste job 'kiezen' en leren en DOEN :p

achja, ik bekijk het wel
heb tijd zat om erover te denken nu xD

No guts No glory

Cowboy Up!

06 Dodge Ram 1500 SOLD
03 Ford F350 for sale

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 0:14 
Heavy Trucker

Dat mag dan toch niet zo moeilijk zijn. Het mag dan wel je baas zijn, maar dat wil niet zeggen .... als hij het koud - nat - en beroerd vindt dat jij dat ook moet vinden. Als hij zegt ... we stoppen er mee en jij vindt het lekker werkweer en bent bovengronds bezig zie ik geen rede om te stoppen. Spoor 'm maar aan, baas of geen baas, laat zien dat je wat wil en initiatief tonen naar hem toe, van mijn part zeg je tegen hem " moet ik de kar trekken".

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 0:18 
Trucker

willem-2 schreef:
Dat mag dan toch niet zo moeilijk zijn. Het mag dan wel je baas zijn, maar dat wil niet zeggen .... als hij het koud - nat - en beroerd vindt dat jij dat ook moet vinden. Als hij zegt ... we stoppen er mee en jij vindt het lekker werkweer en bent bovengronds bezig zie ik geen rede om te stoppen. Spoor 'm maar aan, baas of geen baas, laat zien dat je wat wil en initiatief tonen naar hem toe, van mijn part zeg je tegen hem " moet ik de kar trekken".

is ook een manier van denken...
ben vorige week vrijdag zo geweest, hij zei blijf maar thuis is geen weer om te werken blabla
kzeg ik zal wel zelf tot op de werf rijden dan en heb uiteindelijk, ookal regende het, dakgoten aan het hangen geweest, poort geplaats, deur geplaatst
dan zou je toch denken dat de baas gelukkig is dat er werk gedaan is ? hem niet :p
maar zal hem morgen nog eens bellen en idd wat aansporen misschien, wie weet :D

No guts No glory

Cowboy Up!

06 Dodge Ram 1500 SOLD
03 Ford F350 for sale

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 1:20 
Trucker

Ha Ilan, tijdje geleden. Kom je nog op de Cras? heb je niet meer gezien of elkaar juist gemist.
Ja die werkloosheid, en het gaat niet beteren he vrees ik.
Ben blij dat ikzelf in een sector werk waar je niet afhankelijk bent van hoe goed of slecht de economie draait. Is toch een geruststelling, als je altijd met de gedachte moet leven, gaat mijn bedrijf overeind blijven en zo niet, hoe en waar ga ik ander werk vinden.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 1:27 
Trucker

pb

No guts No glory

Cowboy Up!

06 Dodge Ram 1500 SOLD
03 Ford F350 for sale

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 1:29 
Trucker

Roland schreef:
Ha Ilan, tijdje geleden. Kom je nog op de Cras? heb je niet meer gezien of elkaar juist gemist.
Ja die werkloosheid, en het gaat niet beteren he vrees ik.
Ben blij dat ikzelf in een sector werk waar je niet afhankelijk bent van hoe goed of slecht de economie draait. Is toch een geruststelling, als je altijd met de gedachte moet leven, gaat mijn bedrijf overeind blijven en zo niet, hoe en waar ga ik ander werk vinden.

ben niet echt werkloos he aleja zit thuis door het weer maarja..
en wat voor sector zit jij dan als ik vrage mag ?
is inderdaad geen fijne gedachte lijkt me, maar voor mij nog heel ver van de deur..

No guts No glory

Cowboy Up!

06 Dodge Ram 1500 SOLD
03 Ford F350 for sale

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 1:32 
Trucker

Das minder.
En ja, Tom is moeten vertrekken van de Swa, weet niet goed waar die allemaal mee bezig is, ze waren van Tom nochtans redelijk content, zeker vergeleken met die vorige trainer, hoe noemde die weer, was een Nederlander, die zou nu terugkomen.
Is allemaal een soepke.
Onze Diamond staat nog op de Cras, nergens last van eigenlijk.
Nog in training bij de Mark maar zal nu niet lang meer duren.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 1:37 
Trucker

Roland schreef:
Das minder.
En ja, Tom is moeten vertrekken van de Swa, weet niet goed waar die allemaal mee bezig is, ze waren van Tom nochtans redelijk content, zeker vergeleken met die vorige trainer, hoe noemde die weer, was een Nederlander, die zou nu terugkomen.
Is allemaal een soepke.
Onze Diamond staat nog op de Cras, nergens last van eigenlijk.
Nog in training bij de Mark maar zal nu niet lang meer duren.

ja is zeker minder :/
en ahzo, nja straffe dings, weet niet wie er daarvoor op cras zat eigenlijk..
zolang jullie er geen last van hebben is het oke he :p
maar inderdaad stond bij Mark in training dusja niet direct iets me tom te maken dan he
niet lang meer duren = bijna goed genoeg naar jullie zin of gaat ook niet meer goed ?

No guts No glory

Cowboy Up!

06 Dodge Ram 1500 SOLD
03 Ford F350 for sale

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 1:39 
Trucker

Ik werk in de zorgsector als verpleegkundige en daarnaast nog een beetje in de hulpverlening.
Dus slechte economie of niet, de klanten blijven komen al kiezen ze daar meestal niet zelf voor.

Laatst bijgewerkt door Roland op wo feb 13, 2013 1:54, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 1:44 
Trucker

Citaat:
niet lang meer duren = bijna goed genoeg naar jullie zin of gaat ook niet meer goed ?

Jawel, gaat heel goed, zijn zeer tevreden over de Mark, naar ons gedacht kan je geen betere trainer vinden.
We hebben van in het begin gezegd dat hij rustig al de tijd mag nemen die nodig is, zeker niets forceren, je kan zo'n paard op 1/4 van de tijd (of minder) trainen maar dan heb je er een dat na een paar jaar naar de kl... is.
De mark en zijn vrouw, Linda zijn ondertussen eigenlijk al goede vrienden, echt heel toffe mensen, maarja, jij zal die niet zo goed gekend hebben he?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 11:18 
Trucker

Roland schreef:
Citaat:

Jawel, gaat heel goed, zijn zeer tevreden over de Mark, naar ons gedacht kan je geen betere trainer vinden.
We hebben van in het begin gezegd dat hij rustig al de tijd mag nemen die nodig is, zeker niets forceren, je kan zo'n paard op 1/4 van de tijd (of minder) trainen maar dan heb je er een dat na een paar jaar naar de kl... is.
De mark en zijn vrouw, Linda zijn ondertussen eigenlijk al goede vrienden, echt heel toffe mensen, maarja, jij zal die niet zo goed gekend hebben he?

Ja in de reining voor wedstrijden,gelijk bij den tom moet da allemaal direct van 2jaar alles erin boenke he..
geld mee gemoeid natuurlijk en moet zien dat paard zo rap mogelijk kan meelopen, of weg gaat als het nie goe genoeg is he
maar is zoals ge zegt, goe voor t paard is da nie echt natuurlijk, zoals geen enkele topsport goe is voor mens/dier

en nee ik ken ze eigenlijk absoluut nie, alty vriendelijk goeiendag tege gezegd ma meer ook nie dusja

en ja zorgsector zulde inderdaad altijd werk blijven hebben :p
wille of nie zoals ge zelf al zegt :D

No guts No glory

Cowboy Up!

06 Dodge Ram 1500 SOLD
03 Ford F350 for sale

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 14:36 
Heavy Trucker

Dat was een Belgisch onderonsje.
Hoe mooi moet het weer wel niet zijn om weer wat te gaan doen. :roll: :roll: :?: :?:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]