heb helaas op school beetje boeltje van gemaakt dankzij verhuizen enzo dus niet echt iets specifiek geleerd
zowel niet kwa diploma als kwa kunnen..
heb eerst paar maanden bij een firma gewerkt die omheiningen en poorten deed maar dat was echt men ding niet, eens een keer een paal laten vallen en zo bijna baas en collega 'vermoord' oeps.. gelukkig enkel pak betonplaten en de paal omzeep toen
nu werk ik ongeveer vier maanden bij een firma die tuinhuizen, poolhouses, carports, terassen, kortom zowat alles in hout buiten doet
en ook paardenstallen trouwens ook zo binneninrichtingen van hele hallen enzo
allessinds dat is waar ik voor aangenomen werd en wat er op de site staat :p
eigenlijk hebben we het grootste deel van de tijd terassen op steunen aan het leggen geweest op platte daken.
echter heeft hij er niet het goeie materiaal voor en niet echt een goeie werkwijze waardoor je dus maar wat moet doen wat je denkt en het voor geen meter vooruit gaat :p
vreemdste vind ik is dat ie op drie plaatsen tegelijk bezig is, nog op drie plaatsen dringend moet beginnen aangezien die mensen al laaaang wachten
en ik nu al drie weken thuis zit omdat het 'slecht weer' is..
in december hebben we wel borduurs aan het zetten geweest in 15cm chappe terwijl het regende en sneeuwde, toen was het weer niet slecht :p
kort samengevat, wat kan ik
ALLES LEREN, en daar ben ik ook bereid toe..
beetje terassen leggen
beetje houtbewerking ondertussen ook..
reden dat ik andere job zoek..
baas wil precies niet vooruit of heeft de middelen niet of zit met andere problemen, geen idee
maar ik wil iets bereiken in het leven en niet gewoon heel men leven 8uurtjes per dag gaan werken voor 1300 euro met een volkswagen polo rijden en in een rijhuisje wonen met een tuin van 2x2
denkt dat daarmee meeste wel gezegd is