Het is nu zo aug 24, 2025 14:10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo feb 27, 2013 18:53 
Nieuw

dave schreef:
5000,- in je zak stoppen kijken en meenemen, vind het geen verkeerd ding wedden dat hij gruwelijk in de weg staat en dat ie weg moet van zijn wijf :D :D :D :D :D

Oh en welkom trouwens, die aap is onderschrift dus geen negatief bedoeld gebaar naar jou toe, denk zeg het er even bij want we hadden hier pas een nieuweling op hoge poten met een lichtelijk verhoogde bloeddruk :lol: :lol: :lol:

Voor €5000 woudie hem niet weg doen, dat heb ik hem al gevraagd. Maar dat zien we dan nog wel ;).

Haha, die aap heb ik al vaker gezien hoor :P. Zo'n warm welkom is in ieder geval leuk.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 27, 2013 19:45 
Trucker

welkom!

over het Trekgewicht volgens mij krijg je niet zomaar meer als 3ton als trekgewicht op kenteken. 2 ton zou geen probleem moeten zijn maar 3 word lastiger.
mvg Jesse

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 27, 2013 19:47 
Nieuw

Daar ben ik dus ook soort bang van. Maar 2 ton is mij te weinig en dan kan ik net zo goed met de transporter van pa gaan..

En daarom wil ik dus ook bij die W200 gaan kijken, die heeft al 3500kg op kenteken staan ;)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 27, 2013 19:47 
Trucker

dan is et wel interesant ^^.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 27, 2013 19:49 
Nieuw

Inderdaad.
Vraag me alleen wel een beetje af hoe het met de auto zelf is. Verwacht dattie nog redelijk hard is, maar dat is op de foto's niet te zien.. En carterpan pakking lijkt mij ook wel eenvoudig te vervangen, automaat is misschien meer werk..?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 27, 2013 23:21 
Trucker

Welkom hier.

7000,- vind ik ook veelte duur.
Staan nog meer te koop en misschien nog in betere staat als die link voor weiniger geld.

Toevallig 6weken geleden ook een w200 gekocht.. wat een aantal jaren geleden geheel is gestript en alle rotten stukken eruit is gehaalt. Is 100% knetterhard en geen las werk eraan.
Heb daar 3000 voor gegeven met heel veel nieuwe onderdelen erop.
Je moet geluk hebben en je moet goed kunnen praten met afpingelen.
Ik heb ook 1500,- eraf geklets.

Succes ermee.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 27, 2013 23:29 
Trucker

Als jij al 7000 een normale prijs vind..
Zou ik eerder naar deze kijken mijn mening dan he.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/dodg ... ousPage=lr

Deze lijkt me ook niet verkeerd.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/best ... ousPage=lr
Beste een keer dagje vrij nemen extra zondagsgeld mee nemen voor het tanken en rondje Holland doen.
Heb toen ook 600km afgelegd op een dag.. Heb toen besluit genomen voor de dodge wat maar 10km van Maastricht te koop stond. :mrgreen:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do feb 28, 2013 1:46 
Trucker

Jan de J schreef:
Inderdaad.
Vraag me alleen wel een beetje af hoe het met de auto zelf is. Verwacht dattie nog redelijk hard is, maar dat is op de foto's niet te zien.. En carterpan pakking lijkt mij ook wel eenvoudig te vervangen, automaat is misschien meer werk..?

Automaat is zeker meer werk! Dan moet de tussenbak er af. Daarom vind ik 7000 te duur!
Wat ik net ook zag is aluminium traanplaat in de bak.. Dan kun je er 9 van de 10 keer vanuit gaan dat de originele vloer er nog onder zit en in verre staat van ontbinding is. Maar wat Dave zegt zou ik ook doen, gewoon gaan met 5000 in de kontzak en goed kijken, en neem een potkrik mee! Voorwiel lagers zijn duur als je de goeie koopt (Timken JLM506810 en JLM506848) Die worden verkocht als een set met bijbehorende spacer.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do feb 28, 2013 9:19 
Trucker

Welkom Jan, succes met de zoektocht en neem je tijd om de juiste truck tegen de juiste prins te vinden. Dat gaat je lukken, maar een te snelle beslissing is niet altijd de juiste.
Er is keus genoeg, en win informatie in van forumleden want revisie hier veel kennis aanwezig.

Succes, en we zien graag de pics als het zover is!

Groet,

Jaap

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do feb 28, 2013 18:44 
Nieuw

DodgeW200V8 schreef:
Als jij al 7000 een normale prijs vind..
Zou ik eerder naar deze kijken mijn mening dan he.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/dodg ... ousPage=lr

"Probleem" met deze auto is dat er geen trekgewicht op de papieren staat. En dat is voor mij wel een vereiste.

Deze lijkt me ook niet verkeerd.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/best ... ousPage=lr
Beste een keer dagje vrij nemen extra zondagsgeld mee nemen voor het tanken en rondje Holland doen.
Heb toen ook 600km afgelegd op een dag.. Heb toen besluit genomen voor de dodge wat maar 10km van Maastricht te koop stond. :mrgreen:

Die laatste ziet er beter uit ja. Heb ff gemaild of deze wel trekgewicht op kenteken heeft.

Rob schreef:
Jan de J schreef:
Inderdaad.

Automaat is zeker meer werk! Dan moet de tussenbak er af. Daarom vind ik 7000 te duur!
Wat ik net ook zag is aluminium traanplaat in de bak.. Dan kun je er 9 van de 10 keer vanuit gaan dat de originele vloer er nog onder zit en in verre staat van ontbinding is. Maar wat Dave zegt zou ik ook doen, gewoon gaan met 5000 in de kontzak en goed kijken, en neem een potkrik mee! Voorwiel lagers zijn duur als je de goeie koopt (Timken JLM506810 en JLM506848) Die worden verkocht als een set met bijbehorende spacer.

€7000 vindt ik ook veel te duur. Maar ik ga morgen rustig kijken hoe die er bij staat en koop nog helemaal niets ;). Een beetje laswerk vindt ik prima te doen, maar ik wil geen complete body-restauratie uit gaan voeren...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do feb 28, 2013 20:23 
Nieuw

En nog een kleine 'update':
Zag zojuist deze http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/chevrolet/m649646438-chevrolet-k30-6-2-diesel-v8-belastingvrije-pick-up.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr staan, gelijk gebeld en ook morgen ff kijken. Morgen dus eerst bij die dure W200 kijken en daarna bij deze K30.
Ziet er zo op de foto's niet zo heel gaaf uit, deuren rot, spatbordrandje verroest.. Traanplaat in de bak...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 02, 2013 14:21 
Pro Trucker

Welkom op het forum jan :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 04, 2013 19:24 
Nieuw

Zo, afgelopen vrijdag wezen kijken bij de zwarte W200 en witte K30. Die W200 koop ik sowieso niet, lekte op teveel plekken en pakte niet lekker vlot op toen ik het gas onder trapte.
De witte K30 daar in tegen is beter dan ik verwacht had. Zitten wel een paar roestplekken op, maar is niet rot. Blok is ook nagenoeg droog. En de prijs viel mij ook alles mee, de beste man hoeft er niet veel voor te hebben..

Maar, nu ben ik aan het uitzoeken waar ik deze auto als oldtimer kan verzekeren. Iemand nog goede tips?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]