DodgeW200V8 schreef:
Als jij al 7000 een normale prijs vind..
Zou ik eerder naar deze kijken mijn mening dan he.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/dodg ... ousPage=lr"Probleem" met deze auto is dat er geen trekgewicht op de papieren staat. En dat is voor mij wel een vereiste.Deze lijkt me ook niet verkeerd.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/best ... ousPage=lrBeste een keer dagje vrij nemen extra zondagsgeld mee nemen voor het tanken en rondje Holland doen.
Heb toen ook 600km afgelegd op een dag.. Heb toen besluit genomen voor de dodge wat maar 10km van Maastricht te koop stond.

Die laatste ziet er beter uit ja. Heb ff gemaild of deze wel trekgewicht op kenteken heeft.
Rob schreef:
Jan de J schreef:
Inderdaad.
Vraag me alleen wel een beetje af hoe het met de auto zelf is. Verwacht dattie nog redelijk hard is, maar dat is op de foto's niet te zien.. En carterpan pakking lijkt mij ook wel eenvoudig te vervangen, automaat is misschien meer werk..?
Automaat is zeker meer werk! Dan moet de tussenbak er af. Daarom vind ik 7000 te duur!
Wat ik net ook zag is aluminium traanplaat in de bak.. Dan kun je er 9 van de 10 keer vanuit gaan dat de originele vloer er nog onder zit en in verre staat van ontbinding is. Maar wat Dave zegt zou ik ook doen, gewoon gaan met 5000 in de kontzak en goed kijken, en neem een potkrik mee! Voorwiel lagers zijn duur als je de goeie koopt (Timken JLM506810 en JLM506848) Die worden verkocht als een set met bijbehorende spacer.
€7000 vindt ik ook veel te duur. Maar ik ga morgen rustig kijken hoe die er bij staat en koop nog helemaal niets

. Een beetje laswerk vindt ik prima te doen, maar ik wil geen complete body-restauratie uit gaan voeren...