Dan betaal je weer bijtelling als je hem ook prive gebruikt, tenzij je binnen de vijfhonderd kilometer op jaar basis blijft want dan geld de bijtellings regeling niet en dan moet je ook een ritten administratie bijhouden op papier om dit te bewijzen naar slapeldoorn, je kan ook een formulier downloaden bij de rovers van slapeldoorn en dat heet een verklaring uitsluitend zakelijk gebruik bestelauto,s maar dat betekend dat je echt met een a4 kladblok rondrijd en letterlijk alles op moet schrijven. Als je hem op vrachtwagen kenteken zet dan betaal je geen bijtelling maar dan moet je wel je groot rijbewijs hebben natuurlijk en ben je van alles af maarrrrrr je mag niet harder als 80 kmph.
Persoonlijk denk ik dat je niet vrolijk word als je hem op de zaak zet en je kiest ervoor om hem op klein rijbewijs te zetten ik denk dat je echt verschiet wat je gaat betalen aan de graaiers in slapeldoorn en je zou wel eens heel rot kunnen uitkomen met het gewicht van de truck je mag hier maximaal 3500 kilo wegen op klein rijbewijs anders moet je naar C rijbewijs dus stel dat de dodge 3400 kilo weegt en jij weegt 70 kilo en je zoontje of dochtertje 35 kilo ben je al in overtreding volgens het burgelijk wetboek.
Maar je kan natuurlijk een voordeel proberen te zoeken omdat hij schade heeft dus voor een lager bedrag word ingevoerd houd er wel rekening mee dat ze niet achtelijk zijn hier, ruiken ze geld, halen ze geld.
Zijn wel dingen om rekening mee te houden, lekker daar blijven joh

Ja, zo begin ik er ook over te denken, ik ga gewoon het vrachtwagen rijbewijs C1 halen, lijkt opzich wel te doen, en komt altijd wel van pas. Geen gedonder en risico.