Heren,
goed nieuws, de trillingsproblemen zijn opgelost!
dit weekend was ik wat aan het sleutelen. Ik resette de "TV-cable" (van de carburator naar de autmaat, de bak schakelt nu iets later op, en houdt z'n versnelling iets beter ipv meteen terug lager te schakelen) en was van plan de remschijven en blokken eens van nabij te onderzoeken, enerzijds om het type te bepalen voor eventuele latere bestellingen, en om te zien of ze de oorzaak van de trilling konden zijn.
Wat bleek plotseling; op de rechtervoorband zal een buil van jewelste, of wij hier plachten te zeggen, "een dikke tet."
Ik verwisselde met de reserveband, en de trillingen zijn weg!!!
Ondertussen plaatste ik nieuwe voorste schokdempers, torsiestaafrubbers, de achterste schokdempers worden ook nog vervangen, (vooraan en achteraan nooit vervangen geweest, dus de oude hadden géén functie meer) nieuwe bougies en kabels (mss hadden ze toch een iets makkelijker plaatsje kunnen verzinnen voor de delco, namelijk VOORAAN!

Een nieuwe filter en dichting voor de automaat komt er ook aan, en de voortrein ga ik ook laten uitlijnen.
Zijn er zaken waar ik op moet letten bij het vervangen van de automaat-filter, en kan ik de olie van de koppelomvormer meteen mee vervangen?
Groeten!