guido schreef:
Je vergeet 1 ding fcapri, die amerikaan start en rijd de eerste km meestal op benzine en om de zoveel km heb je ook een lege benzinetank.
Dat vergeten ook veel mensen.
mvg Guy
je hebt gelijk, de MEESTE.
ik heb geen benzinetank, geen benzinepomp, geen benzineleidingen en ik start winter en zomer op LPG (zelf met een volledig vervrozen blok op -12° start ik vrolijk op LPG).
http://fcapri.homelinux.com/fcapri/dodge/640/DSCN1569.jpgterwijl ook IEDEREEN beweerd dat je in de winter NIET op LPG kan starten. betweterige ik bewijs dan toch het tegendeel. in bovenstaande foto zat er gewoon water in de radiator. radiator gesprongen, alles vol ijs
ilan schreef:
ik vind dat ge vooral veel noten op uwe zang hebt om hier maar net te zijn

en zelfs al was je hier al veel langer moet je nog niet zo betweterig doen hoor..
zoals ik eerder al zei is dit
http://www.usatrucks.nl niet bmwforum.nl of vagclub.nl of weet ik wat
de OP vraagt dus ook info over een RAM 1500 en niet over alles waar jij het al over gehad hebt (ik ga dus ook absoluut niet ingaan op je onnuttige vergelijking hierboven)
in plaats van persee u punt thuis te willen halen zou je dus beter een antwoord op zijn vraag formuleren of uzelf ergens nuttigers mee bezighouden
groeten
Als iemand over een amerikaan bezig is dan kost het altijd hopen geld, verbruik niet te betalen, geenenkele garage die herstellingen kan doen.... en dit ga je zelf ook genoeg gemerkt hebben op het internet.
ik reageer met die bmw en VW om aan te tonen dat een amerikaan niet persé duurder is dan een europees geval. ik wil dat cliché van 'onbetaalbare amerikaan' uit de wereld helpen!
ik rij al 8jaar dodge (daarvoor nog cadillac en chevrolet gehad), ik heb die gebruikt voor woon-werkverkeer (waregem-sint truiden is 133km ENKEL!!!) dus ik kan wel al eens iets zeggen over de kosten van een amerikaan. heb ook met tal van gewone autos gereden.
ik heb al hopen keren naar men hoofd geslingerd gekregen: " gij moet toch in drugs of andere illegale dingen bezig zijn om zo een zwaar machien te kunnen betalen". ik heb gewonere autos staan die een veelvoud kosten van de dodge in onderhoud en verbruik.
ik ben op ongeveer een 20tal forums gekend en ik staaf mijn beweringen ook altijd met de nodige achtergrondinformatie.
ts wil weten of het betaalbaar is en daarop zeg ik ja. heb die enkel hier heen gestuurd omdat ik geen idee heb wat een HEMI extra vraagt aan onderhoud.
iedereen zegt zijn idee en ervaringen, en ts moet dan zelf maar beslissen

. en voor de rest hebben we gewoon allemaal dezelfde hobby hoor