Ik heb een diablo intune voor mn Challenger SRT8. Er staan standaard 3 soms 4 tunes in en de tune installeren is heel eenvoudig want op het scherm geeft die aan wat je doen moet (paar keer contact aan en uit). De orginele tune van de auto word opgeslagen in het kastje waardoor je dus altijd terug naar de fabrieks instellingen kunt. Het is dus niet mogelijk om meerderdere autos met dezelfde tuner te tune omdat dit via het VIN nummer gaat.. Zodra een auto terug in de fabrieksinstellingen staat dan kun je de diablo wel in een andere auto gebruiken.. Let wel dat je de juiste tuner voor het merk,bouwjaar en model auto koopt. Andere aanpassingen zoals bijvoorbeeld het uitschakelen van mds spreekt via het menu allemaal voor zich en zet je via het touchscreen schermpje aan of uit.. Er zit ook een boekje en cd rom bij (is wel engels) waar het meeste omschreven word.. Via google is ook genoeg te vinden over hoe en wat je allemaal met de tuner ken doen.. Er is ook nog een uitgebreide versie diablo trinity maar deze blijft vast in de auto.. De intune koppel je via de obd2 stekker onder het dashbord en zodra de tune in de auto staat dan kun je het kastje weer los koppelen.. Kabels zitten erbij en zodra diablo een nieuwe update heeft dan koppel je de tuner via de usb aan je PC en haal je de nieuwste tune binnen en koppel je daarna weer aan je truck..
Filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=xq8JeE5ltj0Wat je er oa mee kunt doen: (via google kun je nog veel meer vinden en staan ook filmpjes op youtube).
I-1000 Diablosport Key Features:
Pre-Loaded with Dyno Proven Tune Files.
Increases Horsepower & Torque!
Installs Quickly & Easily
Easy Restoration Back to Stock
Stores Custom Tune Files.
Latest Flash Technology.
Reads / Clears DTC Trouble Codes.
User Adjustable Features.
Monitor Popular External Sensors.
Built-In High Speed Datalogging.
I-1000 Diablosport User Adjustable Features:
WOT Fuel Adjustment.
Cooling Fan Temps.
Fuel Injector Size.
Spark Adjustment.
Rev / Speed Limiters.
Cold Air Intake Selection.
Axle Ratio.
Idle RPM.
Traction Control On / Off.
Disable 8cyl to 4cyl Dropdown or MDS
CMCV Delete Plates
Shift Firmness Control
Supports Custom Tunes
Tire Size - Rev / Mile.
* Adjustable Options vary for each vehicle and are not available on all vehicles
DiabloSport™ iNTUNE Tuner
Power Flash Programmer
- Part #: I-1000 -
* Pre-Loaded w/4 Performance Tune Files
2009-2014
Dodge Hemi 5.7L
87 octane Economy tune up - (fuel saver)
(+3MPG)
87 octane tune up
(+18hp)(+20lb-ft)
91 octane Street performance tune up
(+28hp)(+33lb-ft)
93 octane Race performance tune up
(+30hp)(+35lb-ft)
Nogmaals wel goed informeren dat je de juiste diablo tuner voor je merk model truck koopt.. Ik heb m zelf vanuit amerika besteld en was met 2 weken thuis. Scheelt altijd geld tov hier kopen! Als je in NL niks kunt vinden dan stuur je me maar een pb en help ik je wel om er 1 vanuit USA naar NL te laten komen.