bugracer schreef:
Alvast bedankt voor de snelle reactie,ik lees juist dat de luchtvering meer een niveauregeling is en dus speciaal gebruikt wordt als je zware lasten trekt en ook bij hoge snelheid de wagen 5,6 cm zakt zodat hij beter gestrooklijnd wordt en dus zuiniger wordt,en bij druklasten op de bol of bij zware geladen bak blijft hij op gelijke juiste hoogte,dus ga toch maar voor de luchtvering kiezen,niet voor de lading maar voor de stabielere liggeng op de weg bij gebruik autosnelwegen

Als je hem koopt voor de Aero mode (lagere ligging op de snelweg) dan zou ik het niet doen.
Ik heb de Aero mode uitstaan omdat behalve dat hij lager ligt zich dan ook gedraagt alsof hij zachter is afgeveerd. Hij is een stuk minder stabiel zodra je met snelheid een hobbeltje raakt. Plotseling remmen terwijl je op de snelweg in een lichte bocht zit is gewoon griezelig. De achterkant komt die 5 cm extra omhoog terwijl de voorkant naar mijn gevoel een stuk dieper induikt met als gevolg een enorm duik effect en even zeer weinig gewicht op de achterwielen (voelt dan of er zelfs 1 wiel los van de grond komt).....
Ik gebruik de luchtvering puur als niveauregeling en de entry mode.
De entry mode is trouwens ideaal als instap hulp voor de kortere/oudere passagiers en het parkeren in 1,90/1,95meter parkeer garages waar je normaal niet altijd inkomt zonder schade.
Aero mode is leuk voor de marketing maar verder naar mij mening nutteloos en juist gevaarlijk voor de wegligging.