Het is nu do aug 21, 2025 12:36

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo dec 06, 2009 11:24 
Super Trucker

welkom :drunken: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 06, 2009 11:40 
Super Trucker

Welkom mister X hier op het forum :hello2: en alweer een met een geheime naam :glasses5:

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 06, 2009 12:21 
Pro Trucker

:D :D :D :D :D :laughing3: :laughing3: :laughing6: :laughing6: :laughing6: :laughing3: :laughing3: :D :D :D :D :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 06, 2009 13:00 
Heavy Trucker

welkom :wave:

ik ben niet labiel, enkel een beetje emotioneel flexiebel

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 06, 2009 14:00 
Pro Trucker

DodgeViperTruck schreef:
Cusith schreef:

Na een jaar een Nissan te hebben gereden ook maar overgestapt naar de goedkope Dodge.

Het idee was ewr om ook een supercharger te monteren maar 4k is toch een beetje teveel van het goede.
Dat is 20% van de nieuwwaarde.

Je 2008 Hemi was zo goedkoop dat je nu geen geld meer over hebt om een goedkoop supercharger kitje te kunnen kopen zeker :? :? Of kun je de BTW niet afschrijven :?: :thefinger: Had je meteen een SRT-10 moeten kopen dan had je de supercharger niet nodig gehad om je hemi op SRT niveau te laten accelereren :thefinger: :) Niet goed nagedacht dus voordat je die goedkope Hemi kocht :thefinger: :thefinger: :thefinger: Het zal allemaal wel zakelijke btw neuker taal zijn die overal de btw van terug willen vangen en als dat 1 keer niet kan dan meteen piepen dat het weer te duur is :twisted: :twisted: tja dan is het mans praten dat zo'n Dodge hemi zo goedkoop is als je geen btw en geen bpm enz hoeft af te tikken. Bespaart je toch een slordige €20.000 euro!!!! Iemand die particulier rijd die kijkt daar wel even anders tegenaan maar die rijd hem toch :headbang: Die denken "beter duur dan niet te koop" :wink: Dus of een Ram truck voor iedereen zo goedkoop is :dontknow:

Ik heb een jaar of 4-5 terug een nieuw intercooled procharger kitje op mn vorige 96er Ram 360cui gebouwd..
Geloof me dat klote geld ben je zo vergeten maar de fun en het geluid wat je ervoor terug krijgt vergeet je nooit meer :bounce: :bounce:
Legendaries spul is het mits je er goed mee omgaat en het juist opbouwd en de juiste aanpassingen doet want het kan vanzelf ook hele naare dingen met je orginele motortje doen :(

the king is (bck) in da house :!: :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 06, 2009 14:26 
Trucker

DodgeViperTruck schreef:
Cusith schreef:

Na een jaar een Nissan te hebben gereden ook maar overgestapt naar de goedkope Dodge.

Het idee was ewr om ook een supercharger te monteren maar 4k is toch een beetje teveel van het goede.
Dat is 20% van de nieuwwaarde.

Je 2008 Hemi was zo goedkoop dat je nu geen geld meer over hebt om een goedkoop supercharger kitje te kunnen kopen zeker :? :? Of kun je de BTW niet afschrijven :?: :thefinger: Had je meteen een SRT-10 moeten kopen dan had je de supercharger niet nodig gehad om je hemi op SRT niveau te laten accelereren :thefinger: :) Niet goed nagedacht dus voordat je die goedkope Hemi kocht :thefinger: :thefinger: :thefinger: Het zal allemaal wel zakelijke btw neuker taal zijn die overal de btw van terug willen vangen en als dat 1 keer niet kan dan meteen piepen dat het weer te duur is :twisted: :twisted: tja dan is het mans praten dat zo'n Dodge hemi zo goedkoop is als je geen btw en geen bpm enz hoeft af te tikken. Bespaart je toch een slordige €20.000 euro!!!! Iemand die particulier rijd die kijkt daar wel even anders tegenaan maar die rijd hem toch :headbang: Die denken "beter duur dan niet te koop" :wink: Dus of een Ram truck voor iedereen zo goedkoop is :dontknow:

Ik heb een jaar of 4-5 terug een nieuw intercooled procharger kitje op mn vorige 96er Ram 360cui gebouwd..
Geloof me dat klote geld ben je zo vergeten maar de fun en het geluid wat je ervoor terug krijgt vergeet je nooit meer :bounce: :bounce:
Legendaries spul is het mits je er goed mee omgaat en het juist opbouwd en de juiste aanpassingen doet want het kan vanzelf ook hele naare dingen met je orginele motortje doen :(

Geweldig!
Ik voel me al helemaal thuis hier, een forum waar geflamed wordt!

Als ik een SRT had gekocht was het een 2005, geen 2008 geweest.
Met mijn rijstijl had dat de levensduur flink verkort.
Ik rijd ca 40k per jaar dus na 4 jaar is ie op.

Wat de BTW betreft, auto zakelijk invoeren en dan naar prive doorschrijven.
Voor de onderdelen gewoon niet invoeren, dan betaal je ook geen 19% BTW. Mja je moet alleen niet gepakt worden.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 06, 2009 15:19 
Pro Trucker

na 40k per jaar is voor mij iedere motor na 4 à 5 jaar op.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 06, 2009 19:44 
Trucker

voor mij is een dodge niet zo goedkoop, ik gebruik em als tweede auto ben er zo zuinig op dat ik em waarschijnlijk over tien jaar nog zal hebben
Ik zie em niet als een goedkoop spul dat je zomaar afzet overal en er je voeten aanveegt, ben geen zelfstandige (werp ook geen steen naar de zelfstandige) maar het zit in je hart of niet en das nu juist het probleem mensen die met harleys rijden tegenwoordig is juist hetzelfde.
Ik rij tien jaar en toen ik toen buitenkwam kwam ik er maar een paar tegen soms geen en nu zie je ze op elke hoek van de straat elke vent met centen teveel koopt een harley en denkt dat het dat is :twisted: :twisted:
Harley zit in je bloed en je hebt het of je hebt het niet en das volgens mij hetzelfde met dodge rijders
Er zijn twee soorten mensen met respect voor het merk en mensen die ni waard zijn dat ze er een hebben
gegroet

Laatst bijgewerkt door christophe op zo dec 06, 2009 20:04, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 06, 2009 19:52 
Pro Trucker

christophe schreef:
voor mij is een dodge niet zo goedkoop, ik gebruik em als tweede auto ben er zo zuinig op dat ik em waarschijnlijk over tien jaar nog zal hebben
Ik zie em niet als een goedkoop spul dat je zomaar afzet overal en er je voeten aanveegt, ben geen zelfstandige (werp ook geen steen naar de zelfstandige) maar het zit in je hart of niet en das nu juist het probleem mensen die met harleys rijden tegenwoordig is juist hetzelfde.
Ik rij tien jaar en toen ik toen buitenkwam kwam ik er maar een paar tegen soms geen en nu zie je ze op elke hoek van de straat elke vent met centen teveel koopt een harley en denkt dat het dat is :twisted: :twisted:
Harley zit in je bloed en je hebt het of je hebt het niet en das volgens mij hetzelfde met dodge rijders
Er zijn twee soorten mensen met respect voor het merk en mensen die ni waard zijn dat ze er geen hebben
gegroet

speek uw gal maar eens uit jong... :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma dec 07, 2009 1:07 
Pro Trucker

Welkom op dit maffe forum :D :D :D :D :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma dec 07, 2009 8:22 
Heavy Trucker

idd welkom :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma dec 07, 2009 8:32 
Heavy Trucker

Welkom en veel plezier.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma dec 07, 2009 8:49 
Pro Trucker

christophe schreef:
Er zijn twee soorten mensen met respect voor het merk en mensen die ni waard zijn dat ze er een hebben
gegroet

mooi gesproken :thumbup: :thumbup: (doe mij ook zeer dan maar een goedkope DODGE :twisted: :twisted: )
dan kan je beter weer in die niksan gaan rijden

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma dec 07, 2009 12:35 
Trucker

Het goedkope is voornamelijk dat mijn vrienden het een goedkope bak vinden.
En hij is inderdaad goedkoper dan de Nissan en Chevy.

Om een indicatie te geven wat mijn vrienden rijden:
1x F-250 diesel, 2x RAM 3500 dually, 1x F-150 V8, 2x Ranger en zelfs de dame rijdt in RAM 2500 met 6" lift.
Dus ja, dan ben ik wel het buitenbeentje.

Om even in te haken over het waard zijn van een Dodge, ik rijd sinds dat ik 16 ben al Amerikaanse pick-ups en ik zie het als de normaalste zaak van de wereld. Lijkt me ook wel normaal omdat ik altijd in Cocoa Beach FL heb gewoond.
Ik kwam hier om info in te winnen over mijn auto, niet in de gaten hebbende dat er zulke liefhebbers bij zaten.
Lijkt een beetje op het VW forum Ultimate Aircooled waar een vriend van me actief is.

Maar ik hoop dat we nu weer gezellig verder kunnen gaan.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma dec 07, 2009 13:14 
Pro Trucker

Wanneer komen je vrienden zich hier aanmelden?
Heb je ook foto's van die trucks???

2005 YELLOW DODGE 2500
450 HP DIESEL - BANKS POWER - SKYJACKER LIFT

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]