DodgeViperTruck schreef:
Cusith schreef:
Na een jaar een Nissan te hebben gereden ook maar overgestapt naar de goedkope Dodge.
Het idee was ewr om ook een supercharger te monteren maar 4k is toch een beetje teveel van het goede.
Dat is 20% van de nieuwwaarde.
Je 2008 Hemi was zo goedkoop dat je nu geen geld meer over hebt om een goedkoop supercharger kitje te kunnen kopen zeker

Of kun je de BTW niet afschrijven

Had je meteen een SRT-10 moeten kopen dan had je de supercharger niet nodig gehad om je hemi op SRT niveau te laten accelereren

Niet goed nagedacht dus voordat je die goedkope Hemi kocht

Het zal allemaal wel zakelijke btw neuker taal zijn die overal de btw van terug willen vangen en als dat 1 keer niet kan dan meteen piepen dat het weer te duur is

tja dan is het mans praten dat zo'n Dodge hemi zo goedkoop is als je geen btw en geen bpm enz hoeft af te tikken. Bespaart je toch een slordige €20.000 euro!!!! Iemand die particulier rijd die kijkt daar wel even anders tegenaan maar die rijd hem toch

Die denken "beter duur dan niet te koop"

Dus of een Ram truck voor iedereen zo goedkoop is
Ik heb een jaar of 4-5 terug een nieuw intercooled procharger kitje op mn vorige 96er Ram 360cui gebouwd..
Geloof me dat klote geld ben je zo vergeten maar de fun en het geluid wat je ervoor terug krijgt vergeet je nooit meer
Legendaries spul is het mits je er goed mee omgaat en het juist opbouwd en de juiste aanpassingen doet want het kan vanzelf ook hele naare dingen met je orginele motortje doen

Geweldig!
Ik voel me al helemaal thuis hier, een forum waar geflamed wordt!
Als ik een SRT had gekocht was het een 2005, geen 2008 geweest.
Met mijn rijstijl had dat de levensduur flink verkort.
Ik rijd ca 40k per jaar dus na 4 jaar is ie op.
Wat de BTW betreft, auto zakelijk invoeren en dan naar prive doorschrijven.
Voor de onderdelen gewoon niet invoeren, dan betaal je ook geen 19% BTW. Mja je moet alleen niet gepakt worden.