Hey Bart,bedankt alvast voor de info,dacht wel (hoopte) van reaktie te lezen van jou

Foto's zijn zeker welkom van Zion,Bryce en Valley of fire en monument valley !!!
Is dit het forum ?
http://forum.verenigdestaten.info/ Zo ja,dan zit ik daar ook,maar heb al de zoekfuncite gebruikt,maar vindt deze zeer onoverzichtelijk

Als je zoekt op "hotels las vegas" krijg je iedere topic te zien waar iets instaat van 'hotels' of 'las vegas' pppffff
Wil ook niet meteen een nieuwe topic aanmaken daar want heb al paar keer gezien dat sommigen voor de vragen die ik zo'n beetje heb meteen de reaktie krijgen "gebruik de zoekfunctie"
Booking.com zal ik ook zeker eens checken Hans,bedankt voor de link

Dacht ook al van niet te ver te rijden bij aankomst op zaterdag,heb dat vorige keer ook niet gedaan.Van de luchthaven naar Alamo rentals was het met die bus amper 10 minuutjes en toen ik vertrok met de huurwagen en de route instelde naar mijn motel "Days Inn" was dit welgeteld 0.7 miles
Heb nu prijs gekregen in het reisbureau (Jetair) en kost me welgeteld 1.012€ voor de vlucht,maar kan nog niet boeken omdat het pas volgende week vergadering is op het werk aangaande de verloven,dus weet nog niet of m'n verlof ok is

Huurwagen kost me voor een full size 4-door sedan 447 € met huur gps en alle verzekeringen inbegrepen.

'04 Black hemi QC /Recon taillights/Recon 3rd brakelight/Blacked out headlights
Golf 1 cabrio for sale !