Het is nu do mei 01, 2025 19:59

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 142 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Reis amerika
BerichtGeplaatst: di jan 12, 2010 10:55 
Heavy Trucker

Van 11 september tot 26 september ga ik dit jaar normaal gezien terug naar de usa (als ik geen grote tegenslagen heb financieel tenminste)
Deze keer neem ik m'n ma mee maar ssshhhttt die weet het nog niet :D Haar grote droom was ooit in haar leven nog eens de grand canyon te zien en bij deze wil ik haar droom waarmaken.Op m'n vorige reis viel me op dat ik bijna overal 2 queen bedden had en het dus eigenlijk geen ene moer uitmaakt of je dus met 2 of met 4 op een kamer zit.De huurwagen maakt ook niet uit met hoeveel je erin vertoeft,dus dat kost me ook niks extra,enige wat het me kost is haar vliegtuigticket :D

Nu zit ik met enkele vragen !

- Welke sites zijn goed om op voorhand een hotel te boeken op de strip in Vegas ??? Heb op m'n vorige reis ingecheckt bij aankomst en blijkbaar is dit tot 50% duurder dan dat je op voorhand iets boekt !?!? Ter vergelijking heb ik vorige keer 55€/nacht betaald voor het bouwvallige sahara :? Als ik nu kijk vindt ik prijzen van rond de 25€/ nacht 8)

- Ik verblijf sowiezo ook opnieuw in Sedona vooraleer naar de grand canyon te vertrekken en tot op dit punt ken ik de route en is het allemaal al "been there ,done that" voor mij,maar vanaf grand canyon zou ik zo rondom rond de grand canyon willen rijden via tuba city,page,kanab,st george,enz... en zo dan naar las vegas.Hier nu ook de vraag : Wat moet ik zeker gezien hebben op dit traject ??? Goeie aan te raden hotels ?

- Huurwagen wordt sowiezo weer alamo en mijn eerste 2 overnachtingen worden alvast opnieuw The days inn dichtbij LAX of..... is er iets beter te vinden dan the days inn ? Wat doen jullie (voor degenen die al op los angeles reisden) bij aankomst op zaterdagavond ? Doorrijden naar een hotel verder weg of meteen in de buurt blijven ?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Reis amerika
BerichtGeplaatst: di jan 12, 2010 11:01 
Pro Trucker

hey pascal, dan sta je er goed voor man.

ik gebruik voor hotels wereldwijd www.booking.com

succes
greetz
hans

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jan 12, 2010 11:30 
Heavy Trucker

Aaaah een topic naar mijn hart !
Leuk dat je weer de oversteek maakt Pascal.

Ik zou in elk geval niet al te ver meer rijden na de landing in LA. Je komt namelijk vrij laat aan en hebt er al een lange dag opzitten om dan nog ver te gaan rijden. Ik reed mijn eerste reis nog 45 minuten van de autoverhuurder (nabij LAX) naar Costa Mesa. Toen ik er aan kwam kon ik weer terug want mijn portefeuille lag nog in de wagen die we eerst meekregen en dan toch moesten laten staan en ruilen voor een andere. :oops:

Voor een hotel in Las Vegas kan je best boeken via deze site : http://www.smartervegas.com/ Prima site en als je refundable neemt kan je nu al boeken en als er een betere deal komt nadien kan je (meestal) kosteloos anuleren en de nieuwe deal boeken. Wel goed letten of er full refundable bijstaat.

Na de Grand Canyon kan je naar Monument Valley en nadien naar Page en dan via kanab naar Zion NP. Je kan ook Bryce nog meenemen, ik weet niet of je dat al gezien hebt maar dat is echt de moeite. (als je foto's wil zien laat je maar iets horen) Na Zion kan je richting Las Vegas nog een tussenstop maken in Valley Of Fire. Een klein mooi park met prachtig rode rotsen. In Zion kan je trouwens best in Springdale overnachten een leuk stadje met wat winkeltjes en restaurantjes. Je kan er de gratis shuttle bussen gebruiken om je te verplaatsen en om naar de ingang van het park te gaan. Daar kan je weer verder met de park shuttle bus, ook gratis uiteraard.

Liggen de vluchten al vast ? Bij connections kan je nu goed deals vinden.Wij hebben ook weer geboekt. Naar Atlanta voor een weekje Memphis, Nashville en omstreken.
Als je wil help ik wel een route uitstippelen. Je zou je eigenlijk ook moeten aanmelden op deze site : http://www.allesamerika.nl/forum

All Black Edition, 2014, Hemi 5.7L, 4x4
Rumble Bee #1066, second swarm

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jan 12, 2010 11:56 
Heavy Trucker

Hey Bart,bedankt alvast voor de info,dacht wel (hoopte) van reaktie te lezen van jou :D
Foto's zijn zeker welkom van Zion,Bryce en Valley of fire en monument valley !!!

Is dit het forum ? http://forum.verenigdestaten.info/ Zo ja,dan zit ik daar ook,maar heb al de zoekfuncite gebruikt,maar vindt deze zeer onoverzichtelijk :( Als je zoekt op "hotels las vegas" krijg je iedere topic te zien waar iets instaat van 'hotels' of 'las vegas' pppffff
Wil ook niet meteen een nieuwe topic aanmaken daar want heb al paar keer gezien dat sommigen voor de vragen die ik zo'n beetje heb meteen de reaktie krijgen "gebruik de zoekfunctie" :roll:

Booking.com zal ik ook zeker eens checken Hans,bedankt voor de link ;)

Dacht ook al van niet te ver te rijden bij aankomst op zaterdag,heb dat vorige keer ook niet gedaan.Van de luchthaven naar Alamo rentals was het met die bus amper 10 minuutjes en toen ik vertrok met de huurwagen en de route instelde naar mijn motel "Days Inn" was dit welgeteld 0.7 miles :sign5: :usa2: :sign5:

Heb nu prijs gekregen in het reisbureau (Jetair) en kost me welgeteld 1.012€ voor de vlucht,maar kan nog niet boeken omdat het pas volgende week vergadering is op het werk aangaande de verloven,dus weet nog niet of m'n verlof ok is :(
Huurwagen kost me voor een full size 4-door sedan 447 € met huur gps en alle verzekeringen inbegrepen. :thumbright: :thumbright: :thumbright:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jan 12, 2010 12:06 
Heavy Trucker

1012 ? ik hoop dat dat voor twee personen is toch ?
IK betaal nu 448 tot Atlanta. Vorig jaar betaald ik 387 tot in Phoenix.

Kijk eens voor de auto op deze site : http://www.usareisen.de/?gclid=CLmw9PjMnp8CFQIt3godclU6Cw en kies voor alamo en dan de tip : equinox
meestal komen zij het goedkoopst uit en je hebt een mooie wagen SUV. Wij hadden dit jaar de Equinox zelf maar het kan ook simular zijn.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jan 12, 2010 12:09 
Heavy Trucker

Ik heb even voor jouw gekeken en je komt uit op 448 bij usareisen voor de equinox, inclusief een volle tank en vol verzekerd. Wel geen GPS erbij. maar die kan je ook erbij boeken als je dat wilt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jan 12, 2010 13:28 
Pro Trucker

jij gaat dus op 11 september in een vliegtuig zitten naar de vs ? pas maar op!!

En op de 26ste terug :? :? :? :?

Afbeelding

2005 YELLOW DODGE 2500
450 HP DIESEL - BANKS POWER - SKYJACKER LIFT

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jan 12, 2010 19:55 
Trucker

bart schreef:

Kijk eens voor de auto op deze site : http://www.usareisen.de/?gclid=CLmw9PjMnp8CFQIt3godclU6Cw en kies voor alamo en dan de tip : equinox
meestal komen zij het goedkoopst uit en je hebt een mooie wagen SUV. Wij hadden dit jaar de Equinox zelf maar het kan ook simular zijn.

Ik heb vandaag geboekt naar het vaderland en moest 425 euro betalen via delta.
Gewoon geboekt op delta.com. En hotels boek ik op hotels.com.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jan 12, 2010 21:12 
Heavy Trucker

DB_Cowboy schreef:
Deze keer neem ik m'n ma mee maar ssshhhttt die weet het nog niet :D Haar grote droom was ooit in haar leven nog eens de grand canyon te zien en bij deze wil ik haar droom waarmaken.

sweeeeet Pascal
:thumbright: :angel5:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jan 12, 2010 23:57 
Trucker

Let wel Pascal,als je je tickets bv. bij jet-air boekt heb je altijd een garantiefonds achter je,boek je bv. rechtstreeks bij Delta of een andere niet europese maatschappij kan je op niemand terugvallen ivm. schadevergoeding als er iets misgaat(afgelaste vlucht,vliegtuig dat ergens tegenaan vliegt enz.).Wij hebben in 2008 ook onze tickets en wagen via jet-air geboekt.In Las Vegas hebben wij in het Imperial Palace gelogeerd,goedkoopste hotel AAN de strip.GODVERDOMME HET BEGINT HIER BIJ MIJ OOK SERIEUS TERUG TE KRIEBELEN OM NOG EENS DE GROTE PLAS OVER TE STEKEN.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jan 13, 2010 0:08 
Heavy Trucker

Bij connections kan je een annulatie verzekering nemen ofwel een volledige verzekering (bagage, annulatie, ziekte, enz...)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jan 13, 2010 12:57 
Trucker

Super! was afgelopen okt in Californie en Nevada, was ik maar gebleven.....

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jan 13, 2010 19:17 
Heavy Trucker

bart schreef:

Hhhmmmm mijn duits is niet wat het moet zijn,maar ik check het zeker en vast nog uit :D
Die 1.012€ is idd voor 2 tickets met alle taksen inbegrepen,komt niks meer bij.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jan 13, 2010 19:19 
Heavy Trucker

DutchYellowRam schreef:
jij gaat dus op 11 september in een vliegtuig zitten naar de vs ? pas maar op!!

En op de 26ste terug :? :? :? :?

Yep denk dat dit toch wel een kick zal geven om op 09/11 te gaan vliegen naar de usa :D :D :D

De 26ste ben ik idd maar terug tegen een uur of 10 op zaventem en moet ik op maandag meteen terug beginnen werken,dus denk niet dat ik het nog haal tot in eindhoven dan :(
Moet ergens keuzes maken en als ik moet kiezen tussen eigen plezier en een droom waarmaken van mijn ma (waar ik dan zelf ook nog plezier aan beleef) is de keuze snel gemaakt ;)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jan 13, 2010 19:21 
Heavy Trucker

Ah ok, dan hebt ge ne redelijk goede prijs.
Ik heb daar ook geboekt op aanraden van de mensen op dat forum en ik kan geen kloten duits.
Maar heb er nu twee maal geboekt en dat is prima verlopen. Maar er zijn uiteraard nog andere verhuurders met mooie prijzen. Ik geef alleen even mee welke ik gebruikt heb :)
Voor de klasse van de equinox was usareisen voor de tweede maal op rij de goedkoopste.

Als je nog vragen hebt, shoot :mrgreen:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 142 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]