Probleem is met dat revisie setje dat ik geen minuut meer op mijn gemak zou rondrijden.Ik heb de verhalen gelezen en nee,gaat niet om 3 of 5 of zo,maar om tientallen trucks met deze achteras die de clipjes eruit rijden en dat ze tussen de tanden van het differentieel draaien met als gevolg gans het differentieel naar de haaien.
Die 100€ die ik nu zou uitgeven + een pak werkuren(want gans de boel moet er dan toch uit om dat setje te steken) steek ik liever opzij voor de detroit true trac.
Mezelf kennende zal dat wel maar een maand of 2 duren eer ik die aanschaf.
Er zijn er idd veel die elke dag zonder problemen rijden met die differentieels,maar voor zover ik gemerkt heb is het geen kwestie van breekt het of niet,maar eerder een kwestie van wanneer breekt het.De zijkanten van die clipjes zijn dus héél kleine speldjes en die kunnen niks van druk weerstaan.Wij kwamen met een schroevedraaier aan eentje om te kijken of het vast zat en meteen vloog het zijkantje eraf.Die breken als glas en daarna komt gans de clip eruit.
Perkins (Eric) van op het forum hier had ook een gebroken differentieel en zou me niet verwonderen dat dit ook door die clips kwam die tussen de tanden gedraaid is.
Wat je zegt is dus ook waar dar er veel zonder problemen rijden,maar hoeveel denk je niet rijden er zonder problemen rond waar al enkele duizenden miles de clipsen gewoon eruit gevallen zijn en onderaan de behuizing liggen en het dan vaststellen zoals ik deed bij een oliewissel van de achteras .....
Zal dat in gedachten houden Dries van United Pot Smokers

'04 Black hemi QC /Recon taillights/Recon 3rd brakelight/Blacked out headlights
Golf 1 cabrio for sale !