gladdedeksel schreef:
Mooi man,
Even wat vraagjes over je ronreis in 2008,
Heb je de reis hier geboekt bij een buro of op internet en bij welke maatschappij?
Zijn jullie met een auto of een camper rondgetrokken?
Nog tips voor ons, want we willen in September ongeveer dezelfde reis gaan maken maar twijfelen om met een camper of met een auto te gaan!
Ik hoor het wel!
Ik heb dat zelf allemaal geregeld met de geweldige hulp van dat
forum waar ik eerder over sprak.
Dat is echt een grote hulp van mensen die er tig keer geweest zijn en dat is nog altijd de beste info !
Wij hebben met de auto rondgetrokken (Belgen zijn over het algemeen niet zo caravan of camper gericht)
Maar dat moet je volledig zelf weten. Op het forum spreken ze dat de kosten ongeveer gelijk uitkomen. De campings zijn goedkoper dan de motels maar daartegen staat dat de huur en het verbruik duurder zijn. Aan het einde van de rit komt het ongeveer op hetzelfde uit hoor ik daar steeds.
Auto hebben we geboekt via
http://www.usareisen.de en dit jaar doe ik dat voor de derde keer bij hun. Altijd prima verlopen. Campers kan je boeken bij El Monte, Road Bear of Moturis (er zijn er nog maar ik ben er zo niet in thuis)
Tips kan ik pas geven als ik u route ken.
Ga je voor zoveel mogelijk natuur, zoveel mogelijk steden, of liever een combinatie van de twee?
Allemaal belangrijk voor het samenstellen van een route.
Hoeveel dagen heb je ter beschikking. Ik zou aanraden niet onder de 3 weken te gaan, anders is het zonde van de lange vlucht maar ook dat zien andere misschien anders. Ik ga trouwens dit jaar zelf maar een week maar dat is een ander soort reis en is echt bedoeld voor mijn vader.