Chris46 schreef:
Chickennugget schreef:
Mooie truck voor Tom

Hoi Cris en jeroen,
Aan die met dubbel lucht zit ik niet te denken, heb nu een simpele landcruiser en die trekt de 3.5 ton redelijk goed en ben ervan overtuigt dat ie dat ook nog lang zou doen.
Loop wel tegen een hoop problemen aan,
De dodge vind ik van binnen het mooiste maar bij de laramie zit veel te veel grome en om dat allemaal te spuiten daar geeft niemand zekerheid op dat het blijft zitten.
Dan ga ik kijken naar de sport, die heeft weer niet de AWD dus dat betekend dat ik de hele dag in 2wd rij en als ik vast zit moet ik hem sperren in 4X4.
Nu heb ik de pech dat op alle landwegen en bij de boeren op het erf de hele winter sneeuw heeft gelegen dus om daar weg te komen moet ie in 4x4 en kom ik op een grote weg moet ie er weer uit, en dan weer binnen door dan weer in schakelen en dan weer uit
Pff wat een gedoe met 30 adressen op een dag, daar zit ik niet op te wachten.
Mijn landcruiser heeft immers ook permanent 4x4 dus lucht uit de AT banden en dan maar graven in de sneeuw met 3 ton erachter, en de hele winter nog niet 1 keer vast gezeten

Dit geld natuurlijk ook in de zomer als ik een wieland in rij met 4 koeien in mijn trailer ( totaal 4ton )
Die Tundra vind ik van binnen erg saai en van buiten wel stoer, maar heeft ook geen AWD.
Deze is ook nog eens 12.000 duurder dan de dodge.
Het moet dus een sport worden met AWD en die zijn erwel maar dat is een extra optie.
Ik ben dus op zoek naar een dodge met die extra optie van AWD.
Jeroen ik hoop niet dat jij gelijk hebt met die slappe achterveren, ik weet dat er lucht ballen gemonteerd kunnen worden (heb ik nu ook op mijn landcruiser) en dan word ie met 1.5 bar al een heel stuk stugger.
Pff het valt nog niet mee om iets geschikts te vinden wat aan mijn eisen moet voldoen.
Zal ff een foto proberen te plaatsen van de TUNDRA ROCK WARRIOR