DodgeRammer09 schreef:
Chickennugget schreef:
ff linkje van Sjeng aanklikken, heb pas een topic gestart over mijn achterlichten, wil ook die lampen onder de bumper vandaan, zaterdag ga ik denk ik met mijn achterlichten aan de gang, als ik nog problemen heb zal ik het melden, maar ik verwacht het niet, bedrading weer origineel maken op het mistlampje na in het achteruitrijlicht, kan niet zo moeilijk zijn.
Ja had uw topic ook al meegelezen op zoek naar antwoorden
Mijn enige vragen zijn:
a)als ik ze plaats of het dan geen probleem is voor de keuring
b) wat te doen met het mistlicht in de nieuwe set lichten
c) die lompe lichten onder de bumper afkoppelen ok, maar wat dan met de bekabeling?
eronder laten hangen voor de zekerheid en vasttapen of zoiets?
Ik moet toch is bij mijn invoerder gaan één dezer en ga hem ook is vragen hoe en wat met de lichten die hij heeft bijgeplaatst, kwestie van met de bedrading ni te veel problemen te hebben.. wordt nog vervolgd

Heb het vandaag veranderd, was toevallig nog bij de garage en volgens hun kon het op de manier hoe ik het nu heb, er moet alleen wel een reflector in het achterlicht zitten anders moet deze er los bij, ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal in België met de regeltjes is.
Heb een rood lampje in het linkerachteruitrijlicht geplaatst en de draad van de lamp gepakt die onder de bumper zit, de massa zat aan het chassis voor het losse mistlicht en achteruitrijlicht dus die kan er gewoon af, origineel heb je achteruitrijlichten, dus voor het losse lampje onder de bumper hebben ze die draad verlengd vanaf de originele lamp, dit is weer terug gebracht naar originele staat dus je blijft niet met oude bedrading zitten.