Hallo iedereen,ik ben Etienne en hou van de american way of live,ben ook grote liefhebber v/d Route 66 die ik al 2 keer heb mogen beleven,laatste keer in mei dit jaar,zelfs in een Dodge Durango 4,7l.Ik zou mij,als ik mijn vrouw

kan overtuigen(ben der mee bezig)een Dodge Ram willen aanschaffen en daarom zit ik al enkele weken hier op het forum het één en ander(zeg maar alles)bij te leren.Nu resten mij nog enkele vragen waarop ik het antwoord zo direct niet kan terugvinden,grootste vraag waar ik moet uitraken is,kom ik ons weertype zeg maar de wintersneeuw nog vooruit met een 4x2(scheelt in acc. tov een 4x4 wel iets dacht ik)of zijn er hier mensen die met dit type rondrijden en al eens gedacht hebben bij winterweer had ik nu maar een 4x4.Ik zie mij nog altijd bij sneeuw onderaan mijn oprit naar mijn huis,die lichtjes omhoogloopt,met mijn BMW5 allerlei gekke toeren doen om toch maar in(niet dus

) de garage te geraken en mijn vrouw doodleuk met haar Peugeot 206 omhoogreed

maw hoe gedraagd een Ram 4x2 zich in winterweer.Zijn er bepaalde zaken en/of bouwjaren die ik zeker moet controleren bij aankoop van een tweedehands Ram.
Hopend(dju die vrouwen toch hé) hier binnenkort foto's te kunnen plaatsen van mijn nieuwe aanwinst in ieder geval bedankt voor alle antwoorden.
Groetjes Etienne
PS:ze noemen mij ook "pietje precies" en ben iemand die niet vlug een onbezonnen aankoop doet